İşten Atılmak, Tazminat Almak

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Kǔr Şâd

Üye
İşten Atılmak, Tazminat Almak
Arkadaşlar ben çalıştığım yerden çıkmak istiyorum, 1 seneyi aşkındır çalıştığım yerde insanların yaptıkları baskıdan artık bunaldım ve kişiliğime pek uymayan bir yer, gıda olduğu için sakal uzatamıyoruz vs vs vs.
Atılmak için sebep arıyorum, cevaplarınızı bekliyorum..
 


L-LumieRe

L-LumieRe

Üye
saçı sakalı uzat :ehe
enbasit sebep..
 
mstf_l

mstf_l

Üye
kuralları oku kendi isine gelen seyleri yap onları sinlr et ama bahaneleri olmasın en sonunda tazminatta al :ehe
 
greenmile

greenmile

Üye
tazminati alman imkansiz ozel sektorde gozunun ustunde kas var der atar,simdiden gecmis olsun
 
fullwar

fullwar

Üye
tazminati alman imkansiz ozel sektorde gozunun ustunde kas var der atar,simdiden gecmis olsun

SSK (sigortasız çalıştıran şletmelerde var) ile çalışan işletmelerde eğer haklarınızı biliyorsanız sizi kolay kolay çıkartamazlar. En az 15 gün önce haber verilmek zorundadır ve bu süre zarfında isterseniz her gün çıkıp iş görüşmesine gidebilirsiniz ve eğer sizi hemen işten çıkarıyoruz derlerse 15 günlük ihbar tazmiatı alırsınız. Ayrıca her türlü çıkarılmada yada malülen (çalışamayacak duruma gelme ve raporlanması) ayrılmada tazminat alma hakkınız var. Çıkarılmalarda ayrıca işsizlik sigortasındanda faydalanırsınız.
 

Kǔr Şâd

Üye
Şimdi şunu demek istiyorum, ben kurallara uymamak gibi yapacağım birşey yok. Bir bahane ile işten atılmam gerekiyor, sürekli yapılması gerekenleri yapmıyorum insanların tersine gidiyorum zaten. Ayrıca Gıda Sektörü'nün en büyük kuruluşlarından birisi çalıştığım yer. Sigortamı, Maaşımı gününde ödüyorlar. Bana yapılan ödemeler konusunda hiçbir açıkları yok zaten, yalnız dediğim gibi ben uzun zamandır çalısıyorum ve en azından Askere kadar çalışıp giderken ( Askerlik Tazminatı ) alıp gitmeyi hedefliyordum fakat çok sıkıldım çalıştığım yerden. Erkenden ipleri koparmam gerek ama tabi İstifa edersek hiçbirşeyden yararlanamayız. Onun için somut olarak fikir verirseniz uygulayacağım.
 
greenmile

greenmile

Üye
SSK (sigortasız çalıştıran şletmelerde var) ile çalışan işletmelerde eğer haklarınızı biliyorsanız sizi kolay kolay çıkartamazlar. En az 15 gün önce haber verilmek zorundadır ve bu süre zarfında isterseniz her gün çıkıp iş görüşmesine gidebilirsiniz ve eğer sizi hemen işten çıkarıyoruz derlerse 15 günlük ihbar tazmiatı alırsınız. Ayrıca her türlü çıkarılmada yada malülen (çalışamayacak duruma gelme ve raporlanması) ayrılmada tazminat alma hakkınız var. Çıkarılmalarda ayrıca işsizlik sigortasındanda faydalanırsınız.


işte bunları iyi takip etmek gerekiyor,ancak özel sektör sigorta primlerini bile düşük ödeyebiliyor.Masraftan kaçmak için türlü yollara girebiliyorlar.Hepsi değil tabiki ancak bu tarz yerler var.
 
viktoreznov

viktoreznov

Üye
acaba orda tam olarak ne iş yapıyorsun ?
 

Kǔr Şâd

Üye
Söylemek istemiyorum, ne reklam olsun nede isim vereyim. Her işi yapıyorum demem yeterli sanırım.
 
viktoreznov

viktoreznov

Üye
işini iyi yapma.
 

Kǔr Şâd

Üye
İşini iyi yapıp yapmamak sorun değil, İşini iyi yapmazsan birşey demiyorlar. Prosedürlere uymamızı söylüyorlar, yavaş olunca kızmıyorlar hadi hadi hadi diyorlar. Keşke dövselerde :D
 
Tuba.Erva

Tuba.Erva

Üye
valla işin zor özel sektör cok fena calısma sartları hele

en azından sıgorta pırımlerını öduyolarmıs düzenlı
ben daha beterıyle karsılastım :)
 
MAFİA.

MAFİA.

Üye
Bu zamanda iş bulmuşsun maaşınıda düzgün bir şekil de yatırıyotlar ama işten ayrılmayı düşünüyorsun,ilginç.
 
  • Beğen
Tepkiler: Tuba.Erva

Kǔr Şâd

Üye
Şimdi benim kişiliğime uymayan bir iş. Çünkü ben kendimi anlatmam gerekirse; " Deli Dumrul " isimli filmi izleyebilirsin. Örnek aldığım karakter.

Çalıştığım yer çok yoğun, günde 20.000TL Ciro yapıyor. Bunun vermiş olduğu yorgunluk & yıpranma ve kişiliğim ile bütünleşmemesi beni işten soğutuyor. Şartları çok iyi ama sebeb bu.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt