İstek üzerine tema yapılır.(240*320)

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
mert_bakici

mert_bakici

Üye
    Konu Sahibi
İstek üzerine tema yapılır.(240*320)
Evet arkadaşlar isteğiniz üzerine tema yapıyorum.Umarım yaptığım temaları beğenirsiniz...
 
  • Beğen
Tepkiler: kol@j ve GhostMahir


GhostMahir

GhostMahir

Üye
ben isticemde menü iconlaı hareketli olcak olurmu?
morla siyah we kırmızı siyah bide toksit yeşili ile siyah böle kafana göre güzel bişey yaparsan çok sewinirim tel modelim SE G705 S60
 
mert_bakici

mert_bakici

Üye
    Konu Sahibi
kardeş isteğin üzerine sana çok güzel bir tema yaptım menü ikonları aynı telefonundaki gibi olur ama benim bildiğim sony ericssonların menü ikonları hareketli zaten yani benim telefonum öyle.istediğin renkleri kullandım mor siyah kırmızı toksit yeşili gerçekten harika oldu umarım beğenirsin beğenirsen tşk et butonuna basıp bi de yorum yaparsan beni de mutlu edersin :oke:
Buyur sana 2 link veriyorum biri rapid diğeri rapidsiz

Rapidsiz link:


Rapidshare link:
 
GhostMahir

GhostMahir

Üye
kardeşim emeğine sağlık teşekkürler ama temada benim werdiğim renklerden başka her renk war :) neyse ssağlık olsun. bu arada hareketli icoon derken telefonun iconları hareketli ben onları değişmek istiyorum yeni flash menü we iconlar atmak istiyorum ama nasıl olcak o iş anlamam onu sordum
 
kürşat uygurtaş

kürşat uygurtaş

Üye
besıktas temasık790i nolurrrrrrrrr
 
mert_bakici

mert_bakici

Üye
    Konu Sahibi
Tamam kardeş ben de beşiktaşlıyım hem sen hem de kendim için güzel bir tema hazırlayacağım :oke:
 
kürşat uygurtaş

kürşat uygurtaş

Üye
eyw kanka ara ara öldüm bulamadım juventus kullanıorum :)))))))))))
 
Salihyet

Salihyet

Üye
Önizleme ekleminizi tavsiye ederiz ;) Ayrıca konu yeri düzenlenmiştir..
 
mert_bakici

mert_bakici

Üye
    Konu Sahibi
Buyrun kardeşler güzel bir tema yaptım beğenmezseniz söyleyin tekrar yaparım ama umarm beğenirsiniz :oke:

Önizleme:



Link:

 
kürşat uygurtaş

kürşat uygurtaş

Üye
simdiden allah razı olsun

--------------- Ekleme ---------------

kardesım elıne saglık yaparsan yıne buraya atarsın cok tesskkrler
 
mert_bakici

mert_bakici

Üye
    Konu Sahibi
Önemli değil kardeş beğendiysen ne mutlu...
 
kürşat uygurtaş

kürşat uygurtaş

Üye
krdesım gusel olmus ama msjlarda bıraz sorun war yasılar gozukmuo
 

byon2

Üye
kardes banada bı tane yaparmısn w890i kulanıom mısır tanrılarıyla ılgılı yapabılırmısn bıde buz devrı karakterlerıyle yapabılırmısn sımıden tesekur
 
mert_bakici

mert_bakici

Üye
    Konu Sahibi
tamam kardeş okul falan olduğu için temanı hafta sonu yapacağım merak etme :oke:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt