[istek] ngage colin mcrally 2005

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

sienon

Üye
    Konu Sahibi
[istek] ngage colin mcrally 2005
eski ngage oyunlarının s60v3 e çevirilmiş hallerini gördüm ancak bu oyunu bulamadım çokda kaliteli bir oyun. Bu çevirme olayını bilen kardeşlerim v3 e çevire bilirmi acaba rica etsem
 


sienon

Üye
    Konu Sahibi
kardeşim eline sağlık teşekkür ederim ama bu oyun java benim dediğim sis hemde eski ngage oyunu onu cevire bilirseniz s60v3 e sevinirim
 

sienon

Üye
    Konu Sahibi
arkadaşlar yardımcı olabilecek kimse yokmu
 

memo_44_34

Üye
eski n-gage oyunlarının s60v3 çevrilmiş halini nerde buldunuz yardımcı olurmusunuz?
 

sienon

Üye
    Konu Sahibi
asphalt 2 felan gördüm ben hatta telefonuma bile yükledim.
 
mstf_l

mstf_l

Üye
çoğunun yok çünkü farklı yapıda iki sistem tamamen
Bazı oyunların s60v3 sürümleri var sadece
 

sienon

Üye
    Konu Sahibi
çoğu şey yapılıyoda belki oda yapılabilir düşündüm. Ama güzel oyundu yani baya gerçekciydi s60da gördüğüm en iyi rally oyunuydu neyse sağlık olsun
 
mstf_l

mstf_l

Üye
olmuyor maalesef
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Cevap
8
Görüntüleme
519
DarkredBlue61
Cevap
0
Görüntüleme
662
Cevap
2
Görüntüleme
1K
PALA.


Üst Alt