doctorrr Üye IchigoKurosaki' Alıntı: Çok teşekkür ederim dostum yazarım ben sana Genişletmek için tıkla ...
doctorrr Üye IchigoKurosaki' Alıntı: dosyalar var mı bunda ? Genişletmek için tıkla ... nasıl yani gereken image dosyları var core rofs2 rofs3 uda ve diğerleri mmcard.fspx hariç
IchigoKurosaki' Alıntı: dosyalar var mı bunda ? Genişletmek için tıkla ... nasıl yani gereken image dosyları var core rofs2 rofs3 uda ve diğerleri mmcard.fspx hariç
doctorrr Üye IchigoKurosaki' Alıntı: ekleme yapmam gerekiyo mu yani herhangi bi dosyadan Genişletmek için tıkla ... yok hayır yalnız flashlamadan önce phoenix-options a gir kırmızı bir dosya görüceksin onu sil ve öyle flashla eklemen gereken bişey yok ne gibi mesela?
IchigoKurosaki' Alıntı: ekleme yapmam gerekiyo mu yani herhangi bi dosyadan Genişletmek için tıkla ... yok hayır yalnız flashlamadan önce phoenix-options a gir kırmızı bir dosya görüceksin onu sil ve öyle flashla eklemen gereken bişey yok ne gibi mesela?
IchigoKurosaki Üye Konu Sahibi yok yani hani navifirmden indirince birsürü dosya oluyo ya ondan dedim
doctorrr Üye IchigoKurosaki' Alıntı: yok yani hani navifirmden indirince birsürü dosya oluyo ya ondan dedim Genişletmek için tıkla ... yok yok smileyde güzelmiş eee indimi bari
IchigoKurosaki' Alıntı: yok yani hani navifirmden indirince birsürü dosya oluyo ya ondan dedim Genişletmek için tıkla ... yok yok smileyde güzelmiş eee indimi bari
doctorrr Üye IchigoKurosaki' Alıntı: phoenix gonderme verdi telefon acılmıyo :/ Genişletmek için tıkla ... nasıl yani ya? - - - Eklendi - - - tekrar flash atmayı dene
IchigoKurosaki' Alıntı: phoenix gonderme verdi telefon acılmıyo :/ Genişletmek için tıkla ... nasıl yani ya? - - - Eklendi - - - tekrar flash atmayı dene
IchigoKurosaki Üye Konu Sahibi flash yarıda kaldı program kapandı acmaya calısınca titriyor nokia yazısı gelmiyo
doctorrr Üye phoenix ne gibi bir hata verdi? - - - Eklendi - - - IchigoKurosaki' Alıntı: flash yarıda kaldı program kapandı acmaya calısınca titriyor nokia yazısı gelmiyo Genişletmek için tıkla ... flash esnasında mı oldu doing factory set yazısı geldikten sonra mı oldu?
phoenix ne gibi bir hata verdi? - - - Eklendi - - - IchigoKurosaki' Alıntı: flash yarıda kaldı program kapandı acmaya calısınca titriyor nokia yazısı gelmiyo Genişletmek için tıkla ... flash esnasında mı oldu doing factory set yazısı geldikten sonra mı oldu?