ya aslında şöyle fp1 in browser portlanamadı 8.3 diye bi sürüm çıkardılar 7.4 ile aynı yani browser ı unut gerçi portlansada pek farkenden bişey yok symbianda tarayıcı karın ağrısıdır
core ve rofs yi editledim baya bi modlama yaptım sayıyım core a installserver hack fp1 efektleri ve fp1 multitasking gömdüm sorunsuz çalışıyor rofs2 ye rusça gömdüm gereksiz dilelri sildim sadece işte rusça ingilizce ve türkçe var performans modlamaları yaptım batarya sıkıntı olmaz merak etme mplayer 17.1.3 gömdüm dolby özelliğiyle beraber birde fp1 widgetları gömdüm sorunsuz çalışıyor ama fp1 stili kalvye var alt barı değişik klavyenin udadan gereksiz uygulamalrı silmedim belki kullandıkların vardır aralarından diye şuan upload ediyorum anca rapidshare a upload edebildim neyse bu kadar yarım saate linki paylaşıcam