catlax66
Üye
[istek] 5800 klavye modu ok tuşu
s.a arkadaşlar gece gece uyku tutmadı biraz telefonla uğraşayım dedim orjinal 5800 fw modlama yaptım aslında modladığım tek şey hack ve mesajlardaki ok tuşunu aşağıya almaktı c6daki o modu uyguladım ama telefonun klavyesi açılmadı menuye attı denediğm herşeyde böyle oldu..
elinde ok tuşunu aşağıya alan 5800fw modu var mı?
4 satır klavye çalışıyo mesela ama o niye çalışmadı anlamadım..
şimdiden teşekkürler arkadaşlarımm.
elinde ok tuşunu aşağıya alan 5800fw modu var mı?
4 satır klavye çalışıyo mesela ama o niye çalışmadı anlamadım..
şimdiden teşekkürler arkadaşlarımm.





