[istek] 5800 klavye modu ok tuşu

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
catlax66

catlax66

Üye
    Konu Sahibi
[istek] 5800 klavye modu ok tuşu
s.a arkadaşlar gece gece uyku tutmadı biraz telefonla uğraşayım dedim orjinal 5800 fw modlama yaptım aslında modladığım tek şey hack ve mesajlardaki ok tuşunu aşağıya almaktı c6daki o modu uyguladım ama telefonun klavyesi açılmadı menuye attı denediğm herşeyde böyle oldu..

elinde ok tuşunu aşağıya alan 5800fw modu var mı?

4 satır klavye çalışıyo mesela ama o niye çalışmadı anlamadım..

şimdiden teşekkürler arkadaşlarımm.
 


nereharme

nereharme

Üye
orjinallerde çalışmıyor o mod c6fw lerinde çalışıyor. 4satır klavye ise hem orjinal hem c6 fwlerinde çalışır:oke:
 

DarknessQuench1

Üye
İyi Geceler Arkadaşlar.. Ya Ben Yeni Bir 5800xm Aldım Bunu Modlamak İstiyorum Denedim Bir Kaç Kez Ama Beceremedim Bu Konuda Bana Yardımcı Olabilir Misiniz.? Daha Hızlı Ve Görsel Birşeyler Olsun İstiyorum:yuru
 
catlax66

catlax66

Üye
    Konu Sahibi
orjinal sürüm mü modluyon c6 mi
 

hitafnalsa

Üye
hocam merhaba mesajlardaki ok tuşunu aşağı alma modunu upload edebilirmisin bi türlü bulamıyorum o modu:vur
upload ederseniz çook memnun olurum:d:
 
catlax66

catlax66

Üye
    Konu Sahibi
orjinal fw için bende arıyorum ama bulamadım be kardşm
 
symbian.forever

symbian.forever

Üye
bozdunuz telefonu :ehe
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt