İşte Türk Öğrencisinin Evi:)

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
X-LifeHard

X-LifeHard

Üye
    Konu Sahibi
İşte Türk Öğrencisinin Evi:)


Üniversitelinin ev hali! Arkadaşlardan birinin doğumgünü. Bir şekilde pasta olayı halledilmiş ama mumlar unutulmuş. Ama ne gam! Üniversiteli olayı derhal çözmüş!



Ütü olan bu evde muhtemelen ocak da vardır. Ama yine muhtemelen tüp yoktur, ya da gaz kesiktir. Ancak üniversiteli acıkmıştır. Çözüm bulunur. Ütü ocak olacaktır.



Bir üniversitelinin evinden klasik bir fotoğraf! Bu evde muhtemelen erkek öğrenciler yaşıyor.



Eve tertemiz olmuş, gururla poz verilmiş. Ama bir sonraki fotoğrafta evin önceki hali var.



Bu kadar çöpün içinde acaba kaç sene yaşadılar?



Yine klasik, tüp yok, gaz kesik olayı! Tost makinesinde yumurta süper olur!



Dedik ya üniversiteli mucit gibi bir şeydir diye!



Bir üniversitelinin evinde buzdolabının ne işe yaradığını gözlerinizle görün!



Bunlar da temiz çocuklar, çamaşır bile yıkamışlar!



Biz 8 kişi saydık ama kadraja girmeyen kaç kişi var acaba?



Fikir muhteşem ama bu çocukların okulu en az iki sene uzatacaklarını fotoğraftan bile anlayabiliyoruz...



Klima güzel olmuş!



Eğer bu çatalı bir tasarımcı bu hale getirip altına imza atsaydı, iddia ederiz insanlar satın almak için kuyruğa girerdi.



Tost makinesi bir kez daha devrede! Ama yemek klasik, yumurta!



Ütü anlaşılan bu evlerde çok kullanılan bir ocak türü!



Ve üniversitelinin klasik hali: Göçebelik!



Alışveriş arabasını acaba marketten eve kadar nasıl getirdiler?



Bu kez ocak yerine kullanılan bir elektrikli ocağı görmekteyiz.



Üniversitelinin vazgeçilmezi çay! Ama süzgeç yok! Olsun büyüğü de iş çözer.



Halkımızın üniversiteliye yaptığı muamele!



Acaba banyonun yanına mı mutfak inşa edildi, yoksa mutfağın yanına mı banyo?



Hep yer altlarında oturan üniversitelinin pencere özlemi çoktur!



Bilgisayar tamam da masası yoktu, onu da hallettik!



Keyiften de asla vazgeçilmez!



Klasik bir görüntü!




Kaynak:http://www.internethaber.com/
 
  • Beğen
Tepkiler: TuRkiShCowboy, ylmz.fatih ve Mehmet


Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
iğrennççç..:ehe
 
Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
Süper:oke::ehe
 
arslansem

arslansem

Üye
Bazı fotolar yabancı gelmedi,bizim eve benziyor biraz :ehe
 
|-ERKAN-|

|-ERKAN-|

Üye
hiç bu kadarını bekliyordum :ehe
 
haltie

haltie

Üye
yaşanmışlıklar:ehe
 
ylmz.fatih

ylmz.fatih

Üye
Süper :oke: Hayalime adım adım... :d:
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Çatal fikri güzelmiş :ehe
 
X-LifeHard

X-LifeHard

Üye
    Konu Sahibi
:ehe
 
MonRêve

MonRêve

Üye
Tanık olmustum bunlardan 1-2 tanesine :kop:
 
-YARINIYOK-

-YARINIYOK-

Üye
:ehe:ehe
 
qirL1903

qirL1903

Üye
Süper oLmus ya sağol Furkan cok beğendim =)
 
futbol123

futbol123

Üye
işte tam bir türk öğrenci :ehe
 
X-LifeHard

X-LifeHard

Üye
    Konu Sahibi
:oke:
 
Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
Daha önce verilmiştir. :locked:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt