Işte Sonyericsson K800..

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

abuvice

Üye
    Konu Sahibi
Işte Sonyericsson K800..
2 megapixel camera, QVGA display, Bluetooth 2.0 with A2DP, stereo speakers, 466MB of internal flash, a front-facing conference cam, and EDGE/UMTS. Do we think this



internette resimleri dolaşan bu telefonun k800 olduğu ve üstteki özelliklere sahip olduğu düşünülüyor.














zoom sağolsun..
 
wayyyy süper tel ya kaça olur ki acep?
 

bassavci

Üye
güzele benziyor. k750i den esinlenilmiş. ama iyi çıksın, çıksınki eski modellerin fiyatı düşsün.
işletim sistemi acaba symbian olabilir mi?

ama dikkat edin resimler arasında fark var. farklı iki model olmasın.
 
<div class='quotetop'>(bassavci &#064; Jan 27 2006, 03&#58;32 AM) [post=264628]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
güzele benziyor. k750i den esinlenilmiş. ama iyi çıksın, çıksınki eski modellerin fiyatı düşsün.
işletim sistemi acaba symbian olabilir mi?
[/b][/quote]
hayır bence kesinlikle symbian deildir ekranı kaç inç bilen warmı? çözünürlük?
 

abuvice

Üye
    Konu Sahibi
Valla çok manyak bi tasarımı var...Ekranıda kocaman olmuş..Süper bişiy.. Se o kadar çok manyak telefonlar çıkartmaya başladıki hangisini almaya karar veremiyor insan..
 
<div class='quotetop'>(abuvice &#064; Jan 27 2006, 04&#58;47 AM) [post=264641]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
Valla çok manyak bi tasarımı var...Ekranıda kocaman olmuş..Süper bişiy.. Se o kadar çok manyak telefonlar çıkartmaya başladıki hangisini almaya karar veremiyor insan..
[/b][/quote]
bencede walla gerçekten aklım karışıo bumu? w800i-w810i? ekranı kaç inç bilmiyomusun başka bilen yokmu ya çözünürlüğü falanda? video gene qcif mi?
 

wolfram

Üye
abi durun daha telefon çıkmadı yaws.

ama güzelmiş hakkaten
 

Gokhan43

Üye
Arkadaşlar heniüz böyle bir telefon yok , ayrıca resimlerin çoğu da fake , mesela en önemlisi birinde Quickshare yazısı var diğerinde yok , Joystickler farklı , yani resimler birisi
 

abuvice

Üye
    Konu Sahibi
Resimler fake değil gökhan..İnternette bunun gibi olacak diye dolaşıyor resimleri..Yani bu resimler k 800 ünün prototip resimleri..
 

ChavRash

Emekli Yönetici
Bir telefonun prototipi tamamlanmadan özellikleri ve resimleri yayımlanmaz. Gökhan&#39;ın dediklerini göz önüne alırsan da bu telefonun prototip&#39;i daha bitmemiş, o yüzden de yayımlanamaz.
 
super guzele benzıyor bunu bızımlke paylaştıgın ıcın saol
 

Baracuda

Üye
w810 gibi yapmış adamlar.
 
bencede kesın fake ama yenı model bu tarzda olabılır&#33;&#33;
 
wayyy wayy icata bak beeeee se coştu hade kim tutar seni devam manyak bi cihaz yawwwww alınmazmı bu işte ben alırım menusu filan hoş hemen incelim
 

Exclima

Üye
gerçekten güzel k750 den esinlenmişler ve ekranı daha büyük görünüyor
herhalde k800 ün ekranı 320x240 piksel ve 262k renk olabilir...
 

Gokhan43

Üye
262K olacağı kesindir zaten ki eğer böyle telefon çıkarsa
 
LG nin yeni çıkaracağı bir modele benziyor televizyonda görmüştüm. fake olabilir çünkü acaip benziyor.
 
sonyericsson da lg ye benzie bilir ama model olarak aradaım bulamadım
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...