İşte microsoft windowsun yeni rakibi LİNUX un Ubuntusu VE TÜRKİYENİN PARDUSU

  • 6 Mayıs 2011
  • 3318 Okunma
  • 11 Cevap

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. :evet:DENEMENİZİ TAVSİYE EDERİM LİNUX BİR İŞLETİM SİSTEMİ TABANIDIR VE BUNU KULLANARAK UBUNTU , PARDUS GİBİ İŞLETİM SİSTEMLERİ YAPILIR.ÜLKEMİZDEDE PARDUS İSİMLİ BİR İŞLETİM SİSTEMİ YAPLIMIŞTIR TUBİTAK TARAFINDAN DAHA AYRINTILI BİLGİYİ BU SİTELERDEN BULABİLİRSİNİZ
    Homepage | Ubuntu BU UBUNTU
    BUDA Pardus TÜBİTAK/BİLGEM BİZİM PARDUSUMUZ
    KESİNLİKLE Bİ BAKIN VE DENEYİN EMİNİMKİ BEĞENECEKSİZİZ WİNDOWSA BUNLAR TAŞ ÇIKARTIR VALLAHİ 100 MB VERİYİ WİNDOWS 15DAKKADA UBUNTU İSE 8 DAKKADA İNDİRDİ KENDİ TESPİTİM HERŞEY LİNUX TABANLILARDA DAHA HIZLI DENEYİN VE GÖRÜN TÜM OYUNLAR WİNE DİYE PROGRAM SAYESİNDE AÇABİLİYORSUNUZ (CS,WARCRAFT,CRYSİS)
    HER ŞEY COK HIZLI AYRICA COMPİZ DENEN ŞEY SAYESİNDE EKRANINIZI YAKABİLİYORSUNUZ İSTER SENİZ MASAÜSTÜNÜZÜ KÜP YAPIN VE DAHA FAZLASI< Resmi açmak için tıklayın >

    :d:
    < Resmi açmak için tıklayın >


    :naughty::naughty:< Resmi açmak için tıklayın >

    < Resmi açmak için tıklayın >

    < Resmi açmak için tıklayın >
    < Resmi açmak için tıklayın >
    < Resmi açmak için tıklayın >
    < Resmi açmak için tıklayın >

    :oke::oke:DENEYİN VE GÖRÜN



    MELOSOFT

    ----------Eklendi @ 14:19:31 ---------- Yazıldı @ 14:17:21 ----------

    PARDUS )))) < Resmi açmak için tıklayın >


    ----------Eklendi @ 14:20:39 ---------- Yazıldı @ 14:19:31 ----------

    BUDA GÜNEY AFRİKANIN UBUNTUSU )))9
    < Resmi açmak için tıklayın >


    ----------Eklendi @ 14:22:58 ---------- Yazıldı @ 14:20:39 ----------

    arkadaşlar bu İŞLETİM SİSTEMLER TAMAMEN ÜCRETSİZDİR!!!!
     


    Yazan: melo_sedo
    -efşan bunu beğendi.
  2. parduuussss:oke:
     
  3. ubuntu 11,04
     
  4. arkadaşlar ben ubuntu ve pardus kadar hatasız bi sistem görmedim!!!(h)(h)
     
  5. Linux Mint Foreverrr :yuru

    Ubuntu ve Debian tamamlı. 2 sini birleştirin sonra tüm hataları eksikleri giderin ve sonuş Linux Mint ! :oke:
     
  6. Linux dağıtımları ne kadar özgün ve geliştirilmeye açıksa windows da o kadar kapalı bir o.s.

    Dezavantaj sayılabilecek tek yanı amatör bir pardus kullanıcısıysanız linux'le pek barışık yaşayamıyorsunuz. Ubuntu bu yönüyle daha basit ve rahat bir kullanıma sahip.

    Keza web sunucularının bir çoğu linux sistemler üzerine kuruludur.
     
  7. linux iyi ama herkes windows kullanıyor
     
  8. maalesef Preat0r kardeş
     
  9. ubuntuyu sevdim ve indiriyorum bakalım nolucak :)
     
  10. Bize hoca bahsetmişti . Ama bir türlü kuramamıştım, inşallah kendi türk malını herkez kullanır
     
  11. ne kadar iyi olursa olsun microsoft a benziyo görev çubukları simge stiller falan :D
     
  12. linux tada adam gibi oyun yokki mesela bi pes2012 yada gta 4 varmı yada nfs shift2 ? Öyle oluncada millet kurmak istemiyor kuran kaldırıyor yani herşey internet değil
     
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
Yüklüyor...
22/09/2018 - 15:45