iste geldim burdayım....

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
iste geldim burdayım....
bende geldim artık zaman buldukca sizlerle olacagım, hepinize merhaba
 

Anıl Umut

Emekli Yönetici
Oooo sen de mi geldin?Özlemiştik

Hoşgeldiniz
 
arkadaşlar bnbi forum sitesi açmak istiyorum ama beleş he bide bir konu oluyo bir sürü konu olsun istiyorum ana sayfada birtek GENEL TARTIŞMA var ondan başkada bişi yok nasıl yapabilirim bir sürü olabilecek şekilde
 

Praetor

Emekli Yönetici
Aramıza hoşgeldiniz
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...