İşte Galatasarayın Toplam Borcu

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
B@TuH@N

B@TuH@N

Üye
    Konu Sahibi
İşte Galatasarayın Toplam Borcu
<span style="color:#FF0000">İşte Galatasaray&#39;ın toplam borcu&#33;</span>

Galatasaray Kulübü Divan Kurulu&#39;nda sarı-kırmızılı takımın borç miktarı açıklandı&#33; Sarı-kırmızılı takımın borcu dudak uçuklatacak rakamlara ulaştı&#33;

Toplantıda okunan mali raporda, kulübün gerçek toplam borcunun 224 milyon 403 bin 288 YTL (Yaklaşık 170 milyon dolar), alacaklarının ise 22 milyon 792 bin 612 YTL (Yaklaşık 17 milyon dolar) olduğu açıklandı.

Tevfik Fikret Salonu&#39;nda, Nisan ayındaki seçimle göreve gelen yeni başkan İrfan Aktar yönetiminde gerçekleştirilen toplantıya, yönetim kurulundan genel sekreter Cengiz Özyalçın, Atilla Kınay ve Celal Gürcan katıldı.

Kulübün banka borcunun, 40 milyon 66 bin 512 YTL&#39;si kısa vadeli, 39 milyon 601 bin 740 YTL&#39;si orta vadeli olmak üzere toplam 79 milyon 668 bin 252 YTL olduğu kaydedildi. Kulübün, bankalara birikmiş ve ödenmemiş faiz giderinin de 15 milyon 888 bin 741 YTL olduğu belirtildi.

Bu arada, 31 Mart&#39;ta belirlenen, yıl sonuna kadar 43 milyon 928 bin 933 YTL&#39;lik gelir hedefinin yüzde 18&#39;i olan 7 milyon 982 bin 906 YTL&#39;lik gelir elde edildiği, 75 milyon 959 bin 617 YTL&#39;lik gider hedefinin yüzde 11.6&#39;sı olan 8 milyon 474 bin 837 YTL&#39;lik de gider oluştuğu açıklandı.

Galatasaray Kulübü&#39;nün eski yöneticisi Ergun Gürsoy, Divan Kurulu üyesi olarak berat aldı.
 


e.m.r.e.c.i.x

e.m.r.e.c.i.x

Üye
galatasaray batmaz işaallah



en büyük cimbom
 
B@TuH@N

B@TuH@N

Üye
    Konu Sahibi
durum hiç iç açıcı değil elalem para içinde yüzerken Gs uefa şampiyonu olduğu halde borç içinde&#33;
 
jewel_ma21

jewel_ma21

Üye
azmis
 

yitik savaşçı

Üye
170 milyon &#036; Borç
17 milyon &#036; Gelir
-
___________
000 miyon &#036; Borç

 
Shadowman07

Shadowman07

Üye
pekte bişey değilmiş canım....
 
hidayet

hidayet

Üye
bizi bu hallere getirenler utansın

şimdi kurtulmaya çalışsınlar bakalım borçlardan
 
barabelli

barabelli

Üye
batmaz ya dıger kuluplerınde borcları cok fener harıc ama onlarınkı dıle gelmedı gsnınkı dıle geldı yoksa hayatta batmaz hele sampıon olursa hıc bısı olmaz
 
sadoes

sadoes

Üye
gs de durum vahim gözukuyo gelir gider oranlarına bakarsak
 
Salihyet

Salihyet

Üye
hazıra dağ dayanmazmış,çok para yaf bu paraları yiyenler şimdi mexico sınırını geçti
 
ChavRash

ChavRash

Emekli Yönetici
Fenerbahçe&#39;nin Galatasaray&#39;dan arta kalır bir yanı yok. 140 küsür milyon dolar borçları var. Alıcılar kapıya dayandıkları zaman ne yapacaklar acaba..
 
sadoes

sadoes

Üye
maalsef tek bir fark var fbnin geliri:98,5 milyon euro gsnın:17 milyon dolar
 
ChavRash

ChavRash

Emekli Yönetici
Evet, Fenerbahçe&#39;nin geliri büyük. Fakat arada bir fark daha var: Galatasaray&#39;&#305;n geliri Fenerbahçe&#39;nin gelirine oranla az olmas&#305;na ra&#287;men Galatasaray&#39;&#305;n borcu az çok ödeniyor; Ama Fenerbahçe&#39;nin ki ço&#287;al&#305;yor.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt