İşte Galatasaray'ın Sponsorları

Sponsorlu Bağlantılar

-India-

-India-

Üye
    Konu Sahibi
İşte Galatasaray'ın Sponsorları


Medya Bilgilendirme


Bilgi ve iletişim teknolojileri alanında lider marka Huawei, Türk futbolunun dünyadaki başarılı temsilcilerinden Galatasaray ile Türkiye Süper Ligi ve Türkiye Kupası maçları için bir forma sponsorluğu anlaşmasına imza atıyor.

17 Eylül Çarşamba günü, Galatasaray Spor Kulübü Başkanı Ünal Aysal ve Huawei Türkiye Genel Müdürü Zhao Gang’in katılımıyla, Türk Telekom Arena’da gerçekleştirilecek imza töreninde, siz basın mensuplarını da aramızda görmekten büyük bir memnuniyet duyacağız.

Program:
Tarih: 17 Eylül 2014, Çarşamba
Saat: 11:00
Yer: Türk Telekom Arena, Media Center






Şampiyonlar Ligi'nde Forma Sponsorumuz Türk Hava Yolları


Galatasaray’ın Şampiyonlar Ligi forma sponsoru Türk Hava Yolları oldu.

4. kez Avrupa’nın en iyi havayolu şirketi seçilen ve dünyada en fazla ülkeye uçan havayolu olan Türk Hava Yolları, Avrupa futbolunun en prestijli organizasyonu olan Şampiyonlar Ligi’nde Türkiye’nin tek temsilcisi olarak yer alan Galatasaray’ın forma sponsoru oldu.

2014-2015 sezonunda Arsenal, B.Dortmund ve RSC Anderlecht ile Şampiyonlar Ligi D Grubu’nda mücadele edecek olan Galatasaray, bir yıl boyunca Avrupa Kupalarında oynayacağı maçlarda “Turkish Airlines” logolu forma ile boy gösterecek.

Türkiye’nin ve Türk insanının her daim göğsünü kabartan ve Avrupa Kupası sevinci yaşatan Galatasaray ile Türkiye’nin global en önemli markalarından olan ve uzun yıllardır Galatasaray’ın resmi sponsoru olan Türk Hava Yolları, Galatasaray’ın UEFA Şampiyonlar Ligi’ndeki ilk sınavı olan 16 Eylül'deki Anderlecht maçında iki milli gurur olarak sahada yerini alacak.

2014-2015 yılında Şampiyonlar Ligi'nde Türkiye’yi temsil edecek tek Türk takımı olan Galatasaray ile Şampiyonlar Ligi maçlarını içeren forma sponsorluğu Türkiye’de ilk kez uygulanacak olan yeni bir sponsorluk modelini de beraberinde getirecek. Galatasaray’ın geliştirdiği bu modele göre yurtiçi ve yurtdışı olmak üzere 2 farklı forma sponsoru olacak.

Türk Hava Yolları, en önemli pazarı olan Avrupa’da 100’den fazla noktaya uçuyor. Bu işbirliği ile Avrupa başta olmak üzere futbolun takip edildiği birçok bölgede marka bilinirlik ve algısını daha da güçlendirmeyi ve sponsorluk yatırımları içerisinde hedef pazarına uygun ve anlamlı bir işbirliği modeli oluşturmayı planlıyor.




 


Üst Alt