İşte Çernobil kazasının çocukları..

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
İşte Çernobil kazasının çocukları..












 


EroL

EroL

Emekli Yönetici
Neydi bunların günahı şimdi, ne diyelim buna kader mi
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
kader işte...
 
EroL

EroL

Emekli Yönetici
Basen aklım bulanıyor, anlam veremiyorum.
 
uyduruk57

uyduruk57

Üye
Efendim onların başına gelen kader. Bizim başımıza gelenler ise tamamen kasıttan ibaret. O yıllarda ilkokula gidiyordum. Ve maalesef aylarca radyasyonlu fındıları bize yedirdiler. çocuk halimizle olayı çözemedik. Megersem avrupa bizim fındıkları radyasyonlu diye almamış. Bizimkiler çöpe dökmeyelim milleti zehirleyelim demişler. Fındıkla kandıramadıklarına da çay ikram etmişler ve inandırıcı olsun diye kamera karşısında göğüslerini gere gere çay içmişler :@
 
Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
Vay anasını be
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt