İste canana yazdıgım akrostis

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

enkazcı

Üye
    Konu Sahibi
İste canana yazdıgım akrostis
Cefasını çektim ben
Aşkı devranın
Ne güzelde sevmiştim
Aşkın sevgilin olmayı
Ne güzelde özlemişim

Sana içten sarılmayı
Elinden severek tutmayı
Ne de çok özledim
İsmini heyecanla anmayı

Son defada olsa
Elinden tutsaydım
Viran eyledin sen
İçimdeki duyguları
Yoruldu gönlüm hemde çok
O zaman ki sana
Rahatsız gönlümde yer yok
Uzatmayalım bu konuyu
Mahşere taşırım ben bunu
 


OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
Yüreğine sağlık kardeşim,
 

enkazcı

Üye
    Konu Sahibi
Teşekkürler yorum için abi başta once olacagını sonlara dogru olmıcagını hatta olmadıgını yazdım keske oda okuyabilseydi :)
 
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
Teşekkürler yorum için abi başta once olacagını sonlara dogru olmıcagını hatta olmadıgını yazdım keske oda okuyabilseydi :)

bir zaman gelir okuyacak birini bulursun elbet kardeşim.
 

enkazcı

Üye
    Konu Sahibi
İnsallah abi hem bu sefer ona yazarım bir şiir
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt