enkazcı
Üye
İste canana yazdıgım akrostis
Cefasını çektim ben
Aşkı devranın
Ne güzelde sevmiştim
Aşkın sevgilin olmayı
Ne güzelde özlemişim
Sana içten sarılmayı
Elinden severek tutmayı
Ne de çok özledim
İsmini heyecanla anmayı
Son defada olsa
Elinden tutsaydım
Viran eyledin sen
İçimdeki duyguları
Yoruldu gönlüm hemde çok
O zaman ki sana
Rahatsız gönlümde yer yok
Uzatmayalım bu konuyu
Mahşere taşırım ben bunu
Aşkı devranın
Ne güzelde sevmiştim
Aşkın sevgilin olmayı
Ne güzelde özlemişim
Sana içten sarılmayı
Elinden severek tutmayı
Ne de çok özledim
İsmini heyecanla anmayı
Son defada olsa
Elinden tutsaydım
Viran eyledin sen
İçimdeki duyguları
Yoruldu gönlüm hemde çok
O zaman ki sana
Rahatsız gönlümde yer yok
Uzatmayalım bu konuyu
Mahşere taşırım ben bunu

