İŞTE C7'nin GÜCÜ!

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

100 mb rami sistem kullanıyor zaten.
 

qsaw

Üye
Bide şu N9'u Düşünseniz

256 Mb Ram -------------------- 41 uygulama

1 Gb Ram-------------------- Problem?

----------Eklendi @ 20:13:26 ---------- Yazıldı @ 20:12:09 ----------

100 mb rami sistem kullanıyor zaten.
öyle bi kaptırdım ki kendimi sitem felan unuttum zaten örnek bunlar yani sistem işine girersek Huuuuuuuuuuuuuuuuuu Huuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
 
Tepkiler: MertcaN9 ve Cihanî Sultan

aleranol

Üye
    Konu Sahibi
Evet onu gözden kaçırmışım qsaw kardeş.Aslında ezik uygulamalar bul sen bana ben de bulacam böyle 5-19 kb lik onlarla dünya rekoru denemesi yapmak isterim.100 uygulamayı felan geçicemmm .



Arkadaşlar symbian^3 telefonunuzun kıymetini bilin örnek:

Ben galaxy s1 i olan arkadaş yanımda oyun oynarken bluetooth kulaklığımdan müziği fuller,Asphalt 6 yı açarım (gözü 10 saniyede bir bana kayar arada oha drifte bak der )arkadaşı kıskandırırım , okulun inti sınıfın laptopuna bağlanmadığında hemen telimi çıkarır joiku spot ile hem günü kurtarır hemde hocanın gözüne girerim , sınavdan önce fotoğraf,notlar a kopyamı yazar ,sınavda da opera mobil den yardımımı alırım vs. vs. vesayre
 

lolaman

Üye
C5 ile 70 uygulama deneyeceğim yaptım olacak
 

aleranol

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaşlar bende bi tane gayet güçlü bir bas müzik var acaba o telefonun hoparlörüne zarar verirmi? linkini yazıcağım.
 
Arkadaş iyi güzel telefonunu övmüş ama n8 in daha üstün olduğunu bile bile niye kıyaslama yapmış anlamadım
 
Hız açsından aynı Kamera N8 ' in iyi C7 ' de nfc var hiç biri birbirinden üstün değil
 

llovell

Üye
Y A su nfc olayını abartmayın kusura bakmayın ama hıc bı ıse yaramıo kardesım ya kullanan arkadaslar a soruyorum daha 1 kere bılle acmamıslar bıle
 
Ya ben Android kullanıyorum. Aldığım güne lanet olsun. Ben Symbian'ı özledim. Bu ne ya Root olmadan hiçbirşey kurulmuyor saçmalığın abidesi. Keşke satmasaydım 5800'ı
 

MertcaN9

Üye
Ben NFC yi kullandım esas kullanmadan siz yorum yapmayın üç tane C7 kullanana arkadaşım var bir tane de 701 kullanan hepsiyle de denemeler yaptık kullanmayan kullanamayacak olan bilemez tabi ama o kadar ileri bir teknoloji o kadar güzel bir aktarım hızı var ki inanamazsınız tabi şimdi nedesem havada kalacak kullanmadan bilinemez o yüzden habire nfc si olmayan arkadaşlar NFC gereksiz gibi şeyler yazmayın bana görede telefonda 12 mp kamera gereksiz o zaman
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...