işte bir Netlog faciası ......

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
işte bir Netlog faciası ......







 

orhan_63

Üye
yaww ben bişi soracam netlogda kendi sayfamdaki bir videoyu yeniden bilgisayarıma nasıl kaydedebilirim.( lütfenn bana yardım edinnnnnnnn
 

anl_tr

Emekli Yönetici
şaka filanmı bu ya resmen facia ötesi nsl bişey bu
çivisi çıktı resmen dünyanın
 

SucX

Üye
Beybaba çocukluğunu yaşıyor
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...