istatistikler

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
istatistikler
geri getirsek olmazmı ne güzel kaç mjs yazmış kim çok forumdaymış
en çok beğeniyi kim almış ?
 
Tepkiler: " Tehlike ", .BlueTR ve Utku

Kral 63

Üye
gerçektende olsa daha iyi bende özlemişim
 

Burak

Üye
aynen bencede geri gelsin.
 

'Patron

Üye
İstatiskler ne? Ben bilmiyorum.
 

Rich4arD

Üye
Bence de geri getirilmeli..
 

.BlueTR

Üye
ilk 10 a girmiştim istatikler gitmişti
 
    Konu Sahibi
istek çok admin bey
gör bizi admin şımart bizi admin
 
Tepkiler: Rich4arD

Necmati

Üye
Zaten Gelicek Diye biliyorum..
Şu yeni versiyonu bekleyin Arkadaşlar Beklediğiniz şeyler gelmesse o zaman şikayet edin.
Hani bu beta Sürüm Yöneticilerinde elinden birşey gelmez
 
Tepkiler: minoo

Tuba

Üye
neden çok mu gerekli böyle iyi
 
Tepkiler: ChavRash

CoDeYs

Üye
Zaten Gelicek Diye biliyorum..
Şu yeni versiyonu bekleyin Arkadaşlar Beklediğiniz şeyler gelmesse o zaman şikayet edin.
Hani bu beta Sürüm Yöneticilerinde elinden birşey gelmez

bende oyle düşünmüştum
 

Burak

Üye
Sürekli en basta olmayı seviyorum gerekli bence
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...