Arkadasım sasırdınmı bu adama mınnet edıcegıne kadıkoyde telefoncular sokagını dolas yada emınonune gıt ama emınonunu bıraz pahalı der sen benı dınle gıt kadıkoye cok rhaat 50 60 tl verıp alırsın bu fırsatcı adam keklemeye calısıyo
--------------- Ekleme ---------------
390mu ıstıyosun hıcmı utanman yok senın telefonculara sordun tabı 280 tl fıyat cektıler dımıı beyler bu adamın telefonu en fazla 280 alırlar sızde telefoncuda 330 falan bulabılırsınız hıc ugrasmayın sahıbınden com bakmayın fıyat fazla cekıyolar tenezull bıle etmeyın 390 mıs 100 daha koyarım sıfırını alırım andaval