İstanbul'da bir bomba daha!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
spy ghost

spy ghost

Üye
    Konu Sahibi
İstanbul'da bir bomba daha!

Şişli'de, D-100 Karayolu kenarındaki yeşil alanda el yapımı bomba bulundu. Polis olay yerinde inceleme yapıyor.

D-100 Karayolu Okmeydanı mevkiinde, metrobüs durağının arkasındaki yeşil alanda el yapımı bomba bulundu. Söz konusu adrese gelen polis bombayı etkisiz hale getirdi. Olay yerindeki incelemeler sürüyor.

Dün de Dolmabahçe'de bir temizlik işçisinin fark ettiği paket içinde bomba bulunmuş, bomba patlatılarak imha edilmişti. Gaziosmanpaşa'da da, kaymakamlık binasının içinde bulunan İlçe Nüfus Müdürlüğü önünde patlama meydana gelmişti. Patlamada 2 kişi yaralanmıştı.
KAYNAK:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

47MaDo47
Cevap
0
Görüntüleme
453
47MaDo47
mürteza16
Cevap
0
Görüntüleme
486
mürteza16
mürteza16
Cevap
1
Görüntüleme
689
hasan3472ty
spy ghost
Cevap
0
Görüntüleme
385
spy ghost


Üst Alt