istanbul pendikten wifi li tel n80

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

melih02

Üye
    Konu Sahibi
istanbul pendikten wifi li tel n80
arkadaslar telefon sorunsuz çalışmaktadır ve kullanımdan dolayı kaynaklanan üzerinde belli olmayan çizikler vardır.valla telefon süper bende 2 tane var birini ya takas etcem ya da satcam en büyük özelliği wifi(warless)dir.satış fiyatım 285 tl ama takasada açığım.iletisim için [email protected]
 


kacaksevgilim

kacaksevgilim

Üye
N80 gideceği maxiumum fiyat 150 dir en pahalıcı forumda bile 190 ben konu açtım aksesuarları ile birlikte n73ü 250 liraya veriyorum tavsiyem biraz indirime git çabucak satılmasını istiyorsan
 
SlashGun

SlashGun

Üye
Benim Açtığım konuda ki Satış Daha iyi Sanki :)
gir bi incele bakalım Nasıl Telefon ..
 
blackcastle

blackcastle

Üye
N80 N73 den Daha Pahalı Sonuçta wifi var. Ben 1 ay önce bu sitede 8 Ay garantili N80 i 260 a Sattım. Ama Telefonum gerçekten temizdi. Dostum senin 150 dediğin onun Hurdasıdır. Bu tür önerileri özelden mesaj atarak bildirirseniz daha iyi olur. Alıcıların Kafası Karışmaz. Adam Bakacak 150 ye varmış deyip almayacak ama 150 ye bulamayacak. Telefonun Garantisi Bitmişse ve Sorunu yoksa Şarj Aleti kulaklığıyla birlikte Piyasası 200-225 TL dir. Eğer garantisi devam ediyorsa bu Fiyat 300 e kadar çıkabilir.
 

melih02

Üye
    Konu Sahibi
kardesler bende takas istiyorum zaten bu sitenden bakın
 
fre@k@zoid

fre@k@zoid

Üye
kardes bende n73 var 1 yıl garantili takas yapmak istiyorum ama fiyat konusu nasıl olucak
sen 285 cok istemissin ben telefonuma 275 milyon istiyorum zaten

[email protected]

irtibata gecebilirsin

n73 bana buyuk geliyo nedense ben surgulu kapak bi telefon istiyorum n80 gibi

bu arada ben ikitelli/k.çekmecede oturuyorum

telefonun resimleri falan varsa yolllarmısın
 
blackcastle

blackcastle

Üye
Benim n80 in üzerine n73 le takasta 100 tl verdiler vermedim. N73 le n80 kıyaslanmaz.
 
fre@k@zoid

fre@k@zoid

Üye
black castle adamla konusuyorum adamla ilgileniyosan yorumunu ona hitap ettirerek yaz ben sordum takas yaparsa yaparım yapmassa ona kalmıs sana sormadım yani annıyomusun maydonoz olma hemen

--------------- Ekleme ---------------

ticaret diye bişey var kardeşim su iyi bu kotu dersen bir yere varamassın

örnek olarak ben

apexi bilirsin modifiye spor 5 cm alcaltma özelliği olan araba yayı satar alman markası fiyatı 400 dolardır dunyanın en kaliteli yayı

ama bide coil-ex var orta kalite ben bunuda 400 dolara satıyorum ve kapıs kapıs nie apex almıyorlarda coil ex alıyorlar

annadınmı


adamın biri nin parası biter arabasını yarı fiyatına satar sen gidip bu araba cok temiz ben paranın 2 katını vereyimmi dersin

annıyomusun kardes
nasihat değil
söyleşi
 
dalman1981

dalman1981

Üye
bu N80 sıfır fiyatını kimse bilmiyorumu şimdi ki
su sebebden sordum ikinci ele kendi adıma güvenemiyorum :)
 
fre@k@zoid

fre@k@zoid

Üye
wifi var diye bide ustune paramı vericem başkabi arzunuz o telefonda bi kere kamera kapagı yarın oburgun kamera camının ne olacagı belli değil tmm simdi wifi var artık herkes wifisini sifreli kullnıyo sayet tanıdık birinden girceksen zaten ondada bilgisayar vardır telefondan internete girmeye calısıp niye kendini yorasınki
 
Salihyet

Salihyet

Üye
Arkadaşlar satışa bu kadar yorum yaparak belkide telefonun satılmasına engel oluyorsunuz, tartışmayı bir kenara bırakın da arkadaş istediği fiyattan istediği ürünü satsın, çok aykırı birşey göremiyorum..
 
fre@k@zoid

fre@k@zoid

Üye
isteyen urunu gelir alır biz burda bu urun hakkında yorum yapıyoruz zaten harbi satıcı olan urununu sahibinden yada gittigidiyora koyar
 
blackcastle

blackcastle

Üye
Bende Lafı ortaya atıyorum Yarası olan gocunur yarım sayfa yazı yazar. Burası Tuning Sitesi değil cep Telefonu sitesi...
 
SlashGun

SlashGun

Üye
kardes bende n73 var 1 yıl garantili takas yapmak istiyorum ama fiyat konusu nasıl olucak
sen 285 cok istemissin ben telefonuma 275 milyon istiyorum zaten

[email protected]

irtibata gecebilirsin

n73 bana buyuk geliyo nedense ben surgulu kapak bi telefon istiyorum n80 gibi

bu arada ben ikitelli/k.çekmecede oturuyorum

telefonun resimleri falan varsa yolllarmısın


N73 Sana büyük mü geliyor ? Kardeş N80 davul gibi birşey ne kibarlık ne incelik bişey yok
o telefonda .. Tamam Wi-Fi olabilir . FAKAT az da şekil ister telefon dediğin ..
 
blackcastle

blackcastle

Üye
Evet CCepte Kaba Göründüğü doğru. Ama boyu kusa.
 

melih02

Üye
    Konu Sahibi
arkadaslar telefonu 270 a sattım yorumlarınız için teşekkürler
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt