Gerçekleştirilen Buluşmalar İstanbul buluşması

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
İstanbul buluşması
Eğer buluşma yaparsak gelebilecek üyelerimiz var mı? Katılım olacaksa katılıma göre bir buluşma düzenleyebiliriz. Tarihi henüz belli değildir. Dediğim gibi katılım olacaksa bir tarih ayarlayabiliriz.

Evet gelmek isteyen var mı?
 

Praetor

Emekli Yönetici
Onaylayalım bakalım konunu Burcu Kardeş

Bu arada yaptığın yazım hatalarını da düzeltip açtım, kıymetimi bil

Benim gelmem çok geç saatlerde mümkündür ve zordur...
Şimdiden söyleyeyim

Umarım katılım olur...
 
    Konu Sahibi
bilmezsem ayıp etmiş olurum zaten
 

DiaBLoS

Admin
İstanbuldaki üyelere profilden link atmak gerek .. Görmeyenler olabilir .
 

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Okul sonlarına doğru hafta içi bir gün yaparsak okulu asar gelirim
 
    Konu Sahibi
DiaBLoS™;2138331' Alıntı:
İstanbuldaki üyelere profilden link atmak gerek .. Görmeyenler olabilir .
bu kutsal görevi sana veriyorum
 
Ali sen bi ara İstanbul a gelmeyi düşünüyordun.Onu bekleyelim.Ben de Sakarya dan günübirlik gelebilirim.Şöyle geniş çaplı bir buluşma ayarlayalım olmaz mı?
 

DiaBLoS

Admin
Hay hay Semih im ..
Beni görmek istediğini defalarca söyledin . Seni kıramam ..
 

EroL

Emekli Yönetici
Adanadaki heyecanı bulamazsınız
 
Tepkiler: Revengeful

halil96

Üye
İyi Olacağını Düşünüyorum
 

slowmen

Üye
merhaba arkadaslar eger istanbul buluşması olur ise normal üyede katılabilirmi????
 

EroL

Emekli Yönetici

normali anormali hepsi katılabilir kardeşim
 

slowmen

Üye
ben istanbul fatihte oturuyorum ve avrupa yakası neresi mümkünse gelmek isterim
 

ares2039

Üye
bende avrupa yakasında oturuyorum.buluşmak ve sohbet edip,güzel zaman geçirmek isterim sizlerlearkadaşlar..
 

slowmen

Üye
salih kardes pm atamıyorum 2008 üyesi oldugum halde
bende burda yazayım dedim küçük mustafa paşada oturuyorum yasen?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...