Ufak hesaplar mı?
Galiba fark etmedin ama devletin resmi sitesini, Askeri siteyi patlatmış adamlar.
vBulletin patlatmıyorlar her halde.
Başında sürekli onlarca adamın beklediği, aralıksız kontrol edilen-denetlenen, sayısız güvenlik duvarı olan bir siteyi patlatıyorlar ve "ufak hesap" oluyor
Banka sitesi patlatmak daha kolaydır her halde
Kaldı ki kolay dahi olsa binlerce site olduğunu düşünürsen çok büyük zararlar var.
Patlatılan diğer siteleri zone-h den görebilirsiniz. sonu
.il ile biten siteler israil siteleridir.
Bu arada Nod32'ye güvenim kalmadı. Onunda İsrail sitesi gitmiş