İspanyollar'ın Eto'o iddiası

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

delrico

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
İspanyollar'ın Eto'o iddiası
İspanyollar'ın Eto'o iddiası

“Eto’o için Türkiye’nin iki dev kulübü birbirine girdi” başlığını kullanan gazete, Fenerbahçe’nin hep kıyıdan götürdüğü Kamerunlu golcü için Beşiktaşımızın daha ciddi bir teklifle masaya oturmaya çalıştığını savundu.
Kamerunlu futbolcunun İtalya’nın Inter takımından ciddi bir teklif almaması halinde bu golcünün siyah-beyazlıları seçeceğini yazan gazete, Eto’o’nun Katalan kulübüyle ilişkisini keseceğini de duyurdu.
El Mundo Deportivo, Eto’o transferinin sürprizlere açık olduğunun altını çizerek, “Inter istiyor ama onu Türkler ve İngilizler de çok istiyor” yorumunu yaptı.
Kaynak: Milliyet
 

DiaBLoS

Admin
Ya böyle komik espriler yapmayım bayılazam
 

delrico

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
aaaaa ben bayıldım zaten ronaldinho haberini duyunca hahaha dedım kendı kendıme ronaldinho fenere mi kahretsin
 

DiaBLoS

Admin
Ya bırak hoca ya sen bile ınanmıyorsun besıktasın bu tur transfer yapacagına bosa kurek sallama..aldıgınız oyunculara bak sonra bur tur haberlere inan..Bir besıktaslı olarak yapılan transferlerden memnunsan bırsey dıyemem daha
 

delrico

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
yoo memnun deılım ama ble haberler cıktıgı ıcın bıraz sevınıorum sanki
 
aaaaa ben bayıldım zaten ronaldinho haberini duyunca hahaha dedım kendı kendıme ronaldinho fenere mi kahretsin
aynen valla...zaten fenere gelse adamın hayatı kayar fenere gelen yıldız piskolojik sorunlar geçiriyor örnek isteyen ortega,anelka...
 

DiaBLoS

Admin
--------------- Ekleme ---------------

aynen valla...zaten fenere gelse adamın hayatı kayar fenere gelen yıldız piskolojik sorunlar geçiriyor örnek isteyen ortega,anelka...

Sen ne diyon yaa..Yine başladın saçmalama ya

İşte bunu anlatmaya çalışıyordum Sonunda anlaşıldı.

Neyse kardeş konu uzamasın..Daha etoo hakkında yorum yapacak bjkli arkadaşlar olacaktır yeterli bukadar
 

delrico

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
aynen valla...zaten fenere gelse adamın hayatı kayar fenere gelen yıldız piskolojik sorunlar geçiriyor örnek isteyen ortega,anelka...



haklısın henry bak anelka fenere gitti hayatı kaydı chelsea ye gitti kupayıo onun yüzünden kaybettiler anelka fenere giderek futbolunu da geriye düsürmüstür kısacası anelka fenere gıtmeyıp futbolunu orda zıyan etmeseydı simdi ye anelka sampiyon ligi kupasını kaldrmıstı
 

DiaBLoS

Admin

Hayatı mı kaydı bolton a gitti yıldızını devam ettirdi nitekim DAHA SONRA dünya devi chelsea aldı..+ Fransa milli takımına seçildi. Futbol hayatını ziyan mı etmiş..Mantıklı yorum yapın ya Sonra adamın takımı finalde oynadı..Penaltılarla elendiler kendiside kaçırdı terry de kaçırdı hermde son penaltıyı. Anelka nın heryerde piyasası vardır..Fenere gelmeden önceki hayatına bakın.. Boş konuşmak yerine araştırarak konuşun

Not: ANELKA 15 milyon 100 bin dolar a boltona transfer olmuştu..Bilmeden atan arkadaşların dikkatine
 

delrico

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
tmm biz bisi mi dedik hayatı kaydı dedık fenere gitti sonra boltona sonra chelsea ye nıye o zman avram grant hep anelkayı ilk 11 de oynatmıodu mantıklı bi yorum istiorum
 

DiaBLoS

Admin
tmm biz bisi mi dedik hayatı kaydı dedık fenere gitti sonra boltona sonra chelsea ye nıye o zman avram grant hep anelkayı ilk 11 de oynatmıodu mantıklı bi yorum istiorum

E bende hayatı kaydı dediğin adamı söyledim yazdım sana ama yazdıklarıma cevap verememişsin neyse hadi bunuda geçtik.. gRant'ın oynatmamasının sebebi chelsea drogba diye ekol olmuş..Yada oyun sistemiyle alakalıdır..ki zaten anelka zaman zaman ilk 11 oynuyordu Anelka şu haliyle( sizin gözünüzde hayatı kaymış nasıl bir yorumsa) Dünyanın her takımın rahat oynar..Sürati + fizigi + hırsı = Nicolas Anelka.

Close
 
matbaa hatası var kesin :d isim benzerliği falan olmasın ???
 

delrico

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi


gördük anelkayı nası oynuo hayatı bitmis artık ben sahsen onay vermıorum futboluna
 

schumici

Üye
arkadaşlar konu dağılıyo. bence tartışmayalım kırmayın birbirinizin kalbini. ama şu da bi gerçek ki bugün aziz yldırım verdiği demeçte baya yüklü bi bonservis bedelini karşılayabileceğini söyledi. ki fenerbahçenin mali kurulunda açıklanan transfere ayrılan para 60 milyon euroya yakın bi mebla. lütfen fenerbahçenin bu gerçeklerini göz ardı etmeyelim.
 
bak sen ağzınla söylemişsin bolton a gitti..yoksa siz bolton dan da mı kötüsünüz...yok iyiseniz neden iyi bir takıma satamadınız?
 
Fenere uyum sağlayamadı bulduğu ilk kulübe yerleşti
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular