İspanya 1 - Türkiye 0 ( Sami Yen'de görüşürüz! )

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
    Konu Sahibi
İspanya 1 - Türkiye 0 ( Sami Yen'de görüşürüz! )
Avrupa Şampiyonu İspanya'ya konuk olan Milli takımımız, ilk 10 dakikada çok önemli iki fırsatı harcadığı maçta başa baş bir oyun ortaya koymasına rağmen Santiago Bernabeu'dan 1-0'lık mağlubiyetle ayrıldı. Ancak Boğalar'la ikinci randevumuz Ali Sami Yen'de. Artık grubunda 3. sıraya indik ve o maçta beraberliğe bile tahammülümüz yok.



80 bin kişinin önünda Avrupa Şampiyonu ile yarı finalistini karşı karşıya getiren maç, millilerimiz için oldukça hızlı başladı. Henüz 5. dakikada Nihat, Casillas ile karşı karşıya kaldı. Villarrealli futbolcumuz bomboş Semih'e vermek yerine kaleye vurunca top auta gitti, biz de bir golden olduk. Bir dakika sonra Semih'in mükemmel vuruşunu Casillas aynı güzellikte çıkarırken, İspanyollar, bekledikleri baskıyı bir türlü kuramadı. İlk yarının son anlarında ise bu kez Arda ile çok net bir pozisyonu kullanamadık. İspanya'ya pozisyon vermediğimiz ilk yarıda üç net fırsatı kullanamadık ve devre arasına beraberlikle girdik. İlk yarıda rakibine fırsat tanımayan milli takımımız, 60. dakikada Xavi'nin kullandığı serbet vuruşta, arkada Ramos'u unutunca kalesinde golü gördü. Real Madridli futbolcunun kötü vuruşunu önünde bulan Pique takımını 1-0 öne geçirdi. İkinci yarıda bir türlü etkili olamayan Türkiye, Ramos'un sağdan çıkışlarını durduramadı.

Kalan 30 dakikada fiziksez olarak oyundan düşüp gol bulamayan millilerimiz sahadan 1-0'lık mağlubiyetle ayrıldı ve 8 puanda kalarak 3. sıraya geriledi. İspanya ise yoluna kayıpsız devam etti.

İSPANYA-TÜRKİYE: 1-0
STAT: Santiago Bernabeu
HAKEM: Massimo Busacca (İsviçre)
İSPANYA: Casillas, Capdevilla, S.Ramos, R.Albiol, Pique, Alonso, Xavi, Senna, Cazorla (Dk. 78 Silva), Villa (Dk. 64 Mata), Torres (DK. 87 Llorente)
TEKNİK DİREKTÖR: Vicente Del Bosque
TÜRKİYE: Volkan, G.Gönül, H.Balta, E.Aşık, İ.Üzülmez, M.Aurelio, Tuncay, Arda (Dk. 78 Gökhan), Emre(Dk. 84 Sabri), Nihat, Semih (Dk. 57 Ayhan)
TEKNİK DİREKTÖR: Fatih Terim

GOL: Pique (Dk. 60)

Not: İbrahim Üzülmez diyorum başka birşey demiyorum..Sergio Ramos Allah aşkına maç başından bu yana kaç kere bindirme yaptı sayanınız oldu.Rahat bir 10 kere gelmiştir..Semih çıkana maç ortaydı..Son yarım saat maçı verdik diyebiliriz..Düşünün volkan yere dahi yatmamıştı o dakikalara kadar.

İnşallah samiyende yeneriz ;)
 


degerli43

degerli43

Üye
ilk yarıdaki oyunumuz gibi sami yende oynarsak yeneriz
 
Mustafa Dümen

Mustafa Dümen

Üye
Ali Sami Yen de Ispanya'yı avlarız. . . Hadi TÜRKIYE'm
 
Salih Baba™

Salih Baba™

Üye
İlk başlarda atak oynamamız işe yaradı ama devamı gelmedi ben ispanyanın farklı kazanacağını düşünmüştüm ama Türkiye dirençli çıktı Ali Sami Yen için umutluyum...
 
CryDaqqeR

CryDaqqeR

Üye
burası samiyen burdan çıkış yok :)
 

Lion's Claw

Sami Yen'de alırız...:oke:
 
BaşıBozuk

BaşıBozuk

Üye
Samiyende Bizi Yenip Giderler ama; Yenersek Tüm Dünya Bizi Konuşur
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Cevap
1
Görüntüleme
616
TARİHÇİ
Eren Değerli
Cevap
0
Görüntüleme
378
Eren Değerli
ANIL
Cevap
0
Görüntüleme
451
ANIL
ANIL
Cevap
0
Görüntüleme
427
ANIL


Üst Alt