İşlem Kaydı Sayısını Yükseltme?

Sponsorlu Bağlantılar

CYBERstix

CYBERstix

Üye
    Konu Sahibi
İşlem Kaydı Sayısını Yükseltme?
Arkadaşlar telefonumdaki işlem kaydı, yani gelen arama-aranan numaralar-cevapsız aramaların kayıt adedi 20 olarak biliyorum. Fakat bu sayı bence çok az.Bazı telefonlarda aylar önce görüşme yaptığın bir kişinin kaydı hala tutulabiliyor. Bunu bu adedi artırabilen bir program var mı? yardımlarınızı bekliyorum. Teşekkürler...
 


By_Casparov

By_Casparov

Üye
tavsiye etmem telefonu yorar bu..:hmmm
 
hikmet366

hikmet366

Üye
Bu Sadece CFW De VAr
 
DaNq3rB0y

DaNq3rB0y

Üye
365 güne yükseltme modu var onla yapabilirsin
 
CYBERstix

CYBERstix

Üye
    Konu Sahibi
Bu Sadece CFW De VAr

bende zaten hakanin belle fp4 u kullaniyorum, islem kaydi suresi 365gun ama gene de en fazla 20adet kayit goruntuleniyor.benim derdim 20 adedi artirabilmek.

- - - Eklendi - - -

365 güne yükseltme modu var onla yapabilirsin

365 gunde sikinti yok ama kayit adedi benim derdim

- - - Eklendi - - -

tavsiye etmem telefonu yorar bu..:hmmm

yorsun, sen program soylersen gerisi onemli diil...
 
CYBERstix

CYBERstix

Üye
    Konu Sahibi
önemli konu bu arkadaşlar bi el atın:sos:sos
 


Üst Alt