Aradaşlar ellerinize emeğinize sağlık ...Çok güzel programlar.Ezan programn indirip yükledim.Gayet güzel çalışıyor.Fakat zamanı geldiğinde ayarladığım halde ezan duyamıyorum.Sadece ekranda uyarı yazısı çıkıyor.Bunun nedeni ne olabilir? Telefonum Nokia N79....