İSKİ'nin sitesinde korkutan rakam!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
uraki

uraki

Üye
    Konu Sahibi
İSKİ'nin sitesinde korkutan rakam!
[h=2]İstanbul barajlarının doluluk oranı yüzde 53'e geriledi[/h]





İstanbul'daki barajların ortalama doluluk oranı yüzde 53'e geriledi. Geçtiğimiz yıl yüzde 74 olan doluluk oranı, 2009'da yüzde 90 seviyesindeydi. Bu oranın yağışlara bağlı olarak düştüğü kaydedildi.

'nin sitesinde yer alan bilgilere göre; 15 Aralık itibariyle İstanbul'daki barajların ortalama doluluk oranı yüzde 53'e düştü. Bu oran Asya yakasında 52,14 iken Avrupa yakasında 52,76 olarak gerçekleşti. Geçtiğimiz yıl yüzde 74 olan doluluk oranı, 2009'da yüzde 90 seviyesinde gerçekleşmişti.

Yetkililer, bu düşüşün yağış oranlarına bağlı olarak gerçekleştiğini ifade etti. Son 3 yılda barajlara yağışlardan gelen su miktarları şöyle: 2009'da 1 milyar 213 milyon metreküp, 2010'da 882 milyon 451 bin metreküp , 2001'de ise 542 milyon 746 bin metreküp.

verilerine göre İstanbul'un barajlarındaki su miktarları ise şöyle:

1 - : 126 milyon 805 bin metreküp

2 -
: 82 milyon 316 bin metreküp

3 -
: 70 milyon 787 bin metreküp

4 -
: 52 milyon 292 bin metreküp

5 -
: 51 milyon 238 bin metreküp

6 -
: 39 milyon 945 bin metreküp

7 -
: 12 milyon 32 bin metreküp

8 -
: 11 milyon 639 bin metreküp

9 -
Elmalı: 5 milyon 695 bin metreküp

10 -
Istrancalar: 4 milyon 411 bin metreküp



KAYNAK :
 


spy ghost

spy ghost

Üye
bi kaç ay sonra zam ardından su tasarrufu yapın diye sızlanırlar
 
lolaman

lolaman

Üye
Aha zam geliyo.
 
uraki

uraki

Üye
    Konu Sahibi
evet zam yakında gelir.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt