Telefonun bataryası çin malı diyon da çinde üretilmiş orijinal bataryadan mı bahsediyon yoksa çinde üretilmiş çakma bataryadan mı bahsediyon anlamadım tam. Çakma ise batarya zaten hemen biter şarjı iyi tutmaz yani, ısınması da çok normal olur.
Orijinal ise nokia energy profileri yükle minimum 90 100 mah tüketim olur. Eğer daha yüksekse zaten ısınmayla birlikte batarya biter hemen. Arka planda çalışan uygulamalara bakman lazım, mesela jbak taskman programıyla. Tema, duvarkağıdı felan da etkiler.