ısınma sorunu

    Konu Sahibi
ısınma sorunu
arkadaşlar bende 8530 var ama sarj ederken ve ıslem yaparken telefonun pılı ısınıyor neden acaba bır bılgınız varmı ?
 
Telefonun işlemcisi 1ghz uzun süre oyun oynadığın yada bi işlem yaptığın zman ısınması gayet normal
 

miown

Üye
şarj ederken zorlayan uygulamaları kullanma derim, pilin ömrünü de azalttığını duymuşum gibi geliyor.
 
    Konu Sahibi
zaten telefonu kapatıp yapıyorum ıslemcı konusundada evet oyun falan oynuyorum teşşekur ederım yardımlarınız ıcın
 

ares_53

Üye
şarj esnasında ısınması gayet normal..soğuk bi zemine koy öyle dursun.. normalde ısınmasıda arkadaşların dediği gibi bisüre oyun oynarsan yada bi işle uğraşırsan ısınır..
 

X-7

Üye
arkadaşlar bende 8530 var ama sarj ederken ve ıslem yaparken telefonun pılı ısınıyor neden acaba bır bılgınız varmı ?

Yüksek performans gerektiren tüm işlemlerde CPU normalden daha fazla güce ihtiyac duyar.Bu yüzdende bataryadan daha fazla akım çeker.Bataryanın bu kadar ısınması normal ayrıca bi arkadaşımızın dediği gibi ömrünü kısaltma durumu söz konusu değildir.

Not: Enerji depolama birimleri üniversite tezimdi
 
sanki hayatında hiç telefon alıp eline kullanmamış gibi şarja takınca ısınıyor diyen arkadaşlara sesleniyorum bu ısınma elinizdeki alet ne olursa olsun herhalikarda ısınma yapar. benim en eski telefonum nokia 7610 bile ısınma yaparken bu telefonun ısınması hayli hayli çok normal.
 
aslinda isinma guzel bir program olabilir cpu strese sokularak telin isinmasi saglanir ve evi falan isitiriz