Işıklı Ayakkabılarım!!

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

-efşan

Üye
    Konu Sahibi
Işıklı Ayakkabılarım!!
Işıklı ayakkabılarımı kaybettiğimde anladım çocukluğumun bittiğini.
Artık ne misketler kaldı elimde ne neşe kaynağı olan oyuncaklarım.
Hepsi nasıl da uçtu gitti elimden?
Hani o mutluluklarım var ya! Şimdi neredeler?
Nerede babamın harçlıkları?
Zillere kim basıp kaçıyor şimdi?
Hayat bu kadar zor muydu?
Herkes neden bu kadar sahte geliyor?
Sahte kelimesinin anlamını bilemezken daha neden hapsoldum sahteliğe?

Evet evet.. Herkesten soğudum bu aralar.
Sabahları annem uyandırıyor yine beni.
Değişmeyen tek şey olsa gerek bu.
Elinde bir bardak süt ve gümüşi gülümsemesiyle.
Galiba beni bir tek annem anlıyor!
Ah! Hayır!
Tam neşe ile sütümü yudumlar iken annemin hıçkırıkları kesiyor eğlencemi.
Galiba annemde beni anlamıyor.

Bu gün şehir mezarlığının önünden geçiyor yolumuz.
Ve evet. Bunlar beni anlıyor galiba.
Hey Sen! Ne kadar yaşlıymışsın öldüğünde?
Ya Sen? Baksanıza hepsi yaşlı mı bunlar?
Neden benim gibi değilsiniz?
Neden aranızda genç göremiyorum?
Cevap versenize! Neden?
Peki beni aranıza kabul edecek misiniz?
Lanet olsun!
Galiba bunlar da beni anlamıyor!
Anlasalar ne diyecekler ki zaten.
''Hoş geldin! Biz de seni bekliyorduk '' mu?
Ahh! Hayır saçmalar oldum yine!

Şimdi de o insanların pek de sevmediği ama mecburi katlandıkları bir yer!
İsmim dijital tabelada canlanıyor.
''Hoş geldin Cengiz. Bu gün iyi görünüyorsun. Hey! Sen kilo mu aldın bakayım?''
Bunların yapmacık olduğunu bildiğimi bilmiyor galiba?
Ya da beni anlamaya mı çalışıyor?
Anlayamaz ki! Yapmacıklığına nasılda devam ediyor.
''Her geçen gün iyi oluyorsun koçum''!
Peki diyor çıkıyorum. Yine lanet olasıca kimyasallar!
Yine lanet olasıca o güler yüzlü insanlar!

Lanet olsun. ''O'' da ne?
''Neden doğdun be?'' diye düşünüyorum bebeği görünce!
Acı çekmek için neden bu kadar heyecanlı gözlerin?
Neden çırpınıyorsun? Neden bu kadar hayat dolusun?
Lanet olasıca insanlar? tanrım! Olamaz!
Ben bu kadar çökmüşken neden gülüyorsunuz?
Neden hayat bu kadar kısa? Ben istemedim bunu?
Neden? Lanet olasıca Neden neden var?

Artık heyecanını yitirmiş bir vücud ile yatağıma seriliyorum.
Artık mutlu son gelsin diye dua ediyorum.
Başka ne gelir ki elimden?
Sadece biraz daha kısa olsun. Lütfen!
Annem daha fazla ağlamaz belki!
Babam belki bozar suskunluğunu!
Lütfen!!
...
 
Tepkiler: FatoŞ ve zaza

Emrgncy

Üye
Hiç kimse anlamıyorsa seni,
Her şey tersine gidiyorsa.
Sıkıntılar kemiriyorsa içini,
Ser seccadeni, kaldır ellerini semâya..
Süzülsün damla damla yaşlar gözlerden,
Anlat, anlat tüm derdini Mevlâ'ya.
Kapan secdeye, öpsün alnından seccaden...
 
Tepkiler: zaza ve -efşan

-efşan

Üye
    Konu Sahibi

Ne diyebilirim ki Abi?
Sağolasın.
 

zaza

Üye
Bazen çok saçmalıyorsun, geliş amacın zaten yaşamak değil ki! Arada mutlulukları yaşayabileceğin sınav yerin burası. Sen savaşmak, sabretmek ve inanmak için gönderildin ama görüyorum ki belli etmesende isyanlardasın! Bi tek sen mi hastasın? Bi tek senin mi hayatın bu kadar kısa? Emin ol şuan yerinde olup ölüm için gün sayıp, ağrıların verdiği acılarla savaşmayı tercih ederdim. Ne demişler başkasının yumruğunu yemeyen kendikini balyoz sanırmış... Bu mu şimdi isyan ettiğin olay, bi bak etrafındakilere senin için çırpınışlarına bak, bak doktorlar senin için uğraşmıyormu mutlu ol diye, gülümsüyorlar diye mi bu kadar sitemlisin? Moralini yüksek tutmak için evde olan tüm acılarını bırakıp sana gülümsediler diye mi sitemkarsın. Anlayamazsın çünkü şuan kendinle meşgulsun, çünkü kendini düşünüyorsun şuan kimsenin ne yaşadığı umrunda değil...

Sırf devamını kırılma diye yazmıyorum...
 
Tepkiler: FatoŞ ve -efşan

-efşan

Üye
    Konu Sahibi
İsa isyan ettiğim yok ki! Sadece biraz olsun rahatlamaktır yazma amacım ki hepimiz böyle yaparız bazı bazı.
Hem neye ne için isyan edeceğim ki?
Şükürler olsun ki Rabbime yaşıyoruz. Şükürler olsun ki nimetlerini üzerimizden eksik etmiyor Rabbim.
Daha ne ola?
 
Tepkiler: zaza

zaza

Üye
Sana şuan ki durumunu şöyle açıklıyayım; senin dünya da bir vazifen var. Yani, eğer sen vazifende kusur edersen, bu, senin gönderiliş gayen olan bir vazifede, yani risalet vazifesinde kusu etmen sayılır ki, bu da sadece senin ferdi hayatını ilgilendiren bir kusur değildir; belki bütün ailenin ferdi ve içtimai hayatlarını alakadar eden bir meseledir. Çünkü senin vazifen bütün aileni aydınlatmaktır belkide. Şayet sen bu vazifeyi aksatırsan, bütün ailen belkide karanlıkta kalacaktır. Bunun için savaşmaktan mı vazgeçtin?

- - - Eklendi - - -


Bi an isyan ettiğini düşündüm ama kelimeleri tekrar okursan var sanki bişiler... Neyse yaşamaya devam herşeye rağmen amacımız bu...
 
Tepkiler: -efşan

-efşan

Üye
    Konu Sahibi

Savaşmaktan vazgeçtiğimde zaten burada olamam ki Zaza. Vazgeçmek kaybetmektir. Kaybetmeye göze alamayacağım insanlar var.


- - - Eklendi - - -

Yazmaktan gayrı mutluluğumuz mu var zaza?
 
Tepkiler: zaza

zaza

Üye
Vardır vardır da şuan için en alternatif olanı yazmak geliyor bize
 
Tepkiler: -efşan

zaza

Üye
Üşenmiyoruz aslında sahip olamıyoruz. Sadece yazmak daha kolay diye yazıyoruz işte. Mustafa(kol@j) abi bana bişey dedi hala aklımda hiç unutmadım; Şiirler duygu yüklüyken değil, duygular taşınca yazılır. Bende duygu yüklüyüm ama yazamıyorum demişti
 

-efşan

Üye
    Konu Sahibi
Ne güzel söylemiş. Helal olsun.
 
Tepkiler: zaza

zaza

Üye
Oda ayrı bir edebiyatçıdır ama benim yanımda fazla konuşmadı urfaya geldiğinde
 
Tepkiler: -efşan

Eykul

Üye
Ve buyuduk aniden ve kuculdu hayaller...
 
Tepkiler: -efşan

Eykul

Üye
Hic birsey bitmez sen bitirmeden.. Bazen bazi hayaller gerceklesmez ama bunda da bir hayir vardir... Belki zamani degildir...
 
Tepkiler: -efşan

zaza

Üye
İç karartmakta üstünüze yok hani
Nerde sevgi dolu cümle ve kelimeleri
Yeter artık sıkıla sıkla bunaldık gülün
Gülün ki umudumuz olsun güzel sevgi
 

Eykul

Üye
Hayat bizi boyle yapiyor

Herseye inat guleceksin kardesim yaaa
 

lgkg300

Üye

Çok güzel ...
 

FatoŞ

Üye
Çok Güzel Yüreğine Sağlık...
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...