işe gircem bi bakın :D

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

UpOneTR

Üye
    Konu Sahibi
işe gircem bi bakın :D
bi arkadaşım bi durakta ilan görmüş günde 55 lira kazanmak istermisiniz yazıyomuş sanırım nuamrayı almış bende aradım

DİŞ macunu tanıtımı yapcakmışız ister parttaym ister sürekli çalışabilirmişiz
Anakra'da ymiş
böyle şeyde çalışmış yada çalışan varmı aranızda bi denesem mi sizce ?

sanırım 3-4 gün deniyolarmış sonra işe alınıyomuş bi arkadaşta 1 hafta dayanırsan alırsın paranı dedi

sizce ?
 
Tepkiler: hasaneness

doctorrr

Üye
Bi şansını dene bence
 
Tepkiler: UpOneTR
Bencede dene ne var dayanamiycak. Alin teri dökmeden ekmek olur mu
 
Tepkiler: UpOneTR

esmeran3

Üye
sen gel bizim eve ben alırım
 
Tepkiler: UpOneTR

zombaka

Üye
dene aldığın paranın yarısı benim
 
Ne işler dönüyor?
 
Tepkiler: UpOneTR
Sen dene biz harcarız
 
Tepkiler: UpOneTR

UpOneTR

Üye
    Konu Sahibi
canınız sağolsun
 
Tepkiler: hasaneness

Revengeful

Emekli Yönetici
Güvenpark'ın duraklarında mı görmüş ilanı
 
Tepkiler: UpOneTR
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...