işe geç kalan memur-şef dialokları

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
cllgr

cllgr

Üye
    Konu Sahibi
işe geç kalan memur-şef dialokları
SEF:Kötü bir şey olmamıştır inşallah...
(Yine geç geldi hıyar.)

MEMUR: Sormayın müdür bey, başıma neler geldi bir bilseniz
(Ulan bu da beni her gün kapıda bekliyor herhalde...)

SEF: Hayırdır n'oldu?
(Gözleri kan çanağı, aksam odun gibi içmiş bu hıyar!)

MEMUR: Efendim dün halamın oğlunun evinde kaldım, gecenin vakti karakola düştük maalesef.
(İnandı galiba. İsterse detay sorsun, yol boyunca hikaye düşündüm)

SEF: (İnanmış gibi yaptım ya, gözleri parladı. Yol boyunca yalan düşünmüştür zaten)
Allah Allah geçmiş olsun, gelin oturun söyle...
(Hala leş gibi içki kokuyor it!)

MEMUR: (O kadar da sakız çiğnedik ama kokuya uyandı galiba lavuk)
Simdi efendim, benim dayımın oğlu
(lan demin halamın oğlu mu demiştim yoksa?)
kedi ticaretiyle uğraşıyor...

SEF: (Oha! Uydurduğu mesleğe bak)
Aaa, çok ilginç bir is. Para bırakıyor mu bari...

MEMUR: ( Sanane lan parasından)
Sokak kedisi değil efendim, amcamın oğlu
(Lan valla iyice karıştırdım. Amcaoğlu muydu, dayıoğlu mu?)
Van kedisi satıyor.

SEF: Eee, n'olmus, kedi mafyasıyla başı derde mi girmiş?
(Lafı soktuk ama anlayacak adam nerede?)

MEMUR: (Espri yaptı hayvan)
Yok efendim, öyle değil. Simdi teyzemin oğlu
(Ulan suna bastan kuzen desene, is iyice moka sardı)
Van kedisi satıyor. İstanbul’da bu isi sayılı adam yapıyor biliyorsunuz...

SEF: Bu meslek dalını ilk kez sizden duydum, sayısını bilemiycem.
(Yahu, laf sokmaya çalışacağıma kafayı uçsam ya suna... Neyse sakinleşeyim)

MEMUR: Neyse beyefendi, diğer satıcılardan biri, sokak kedilerini toplayıp gözlerine lens takıyormuş meğer (uçtuk mu ki?),
sonra da değişik göz renkleri var diye Van kedisi olarak satıyormuş

SEF: (Vay ki vay, vay ki vay! Bu itin idrarını tahlile göndericem, alkol kafası değil bu)
Bakin siz su sahtekarlara...

MEMUR: Kesinlikle haklisiniz efendim, neler var. Baksanıza, sen tut hayvanların gerçek gözünün üstüne renkli lens tak, sonra da Van kedisi diye sat...
(Kesin abarttık)

SEF: (Onu anladık essek sıpası, gerisinde ne yumurtlayacak ben onu merak ediyorum)
Sizin kuzenin ne alakası var ki bununla
(Kuzen dedim ya, sevindi, gözleri parladı. Salak...Salaak... Salaaak...)

MEMUR: (Kuzen dedi, valla kuzen dedi. Kurtuldum stresten)

Efendim, Istanbul'da ne kadar Van kedisi ticareti yapan varsa topluyorlar...

SEF: Doğru ya, zaten sayılı...
(Bunu dövmek de kesmeyecek, ne yapsam acaba?)

MEMUR: Aynen öyle beyefendi. Neyse, evdeyim diye beni de aldılar.
(Of be, kurtulduk galiba)

SEF: (Karşı saldırının zamanı geldi),
Neyse olayın ayrıntılarını okuruz gazetelerden, ilginç olay, kesin haber olur.
(bakalım nasıl karşılayacak?)

MEMUR: (Bunu da hesapladım dallama, ulan ne zekiyim be...)
Yok efendim, yapanlar bulundu. Sonra araya bir sürü insan girdi,bizim yeğen
(hay anasını mictik)
de suçsuz olduğu için,ticari itibari sarsılmasın diye gazetelere yansımayacak olay...

SEF: (Bak, bak, bak. Yavşağa bak! Analitik düşünüyor ya, bunu da hesaplamış. Analitik kötek atıcam bu deveye)
Neyse, geçmiş olsun. Siz bugün eve gidin, iyice bi dinlenin isterseniz. Moraliniz bozulmuş, uykusuz kalmışsınız...
(Lan bi git, daha kapıda yersin uçan tekmeyi. Bu sefer girişmezsem şerefsizim)

MEMUR: (Hisar'da manitalar bekliyor, tabii giderim kerizim. Lan bu lambayı da müdür yapmışlar ya buraya, helal olsun valla. He he he...)
Sağolun, aslında iyi değilim, dinlensem gerçekten iyi olur...
(Lan herif saatini falan çıkarıyor, odunu yiyecek galiba, vazgeçelim)
Ama gece ne güne duruyor ki beyefendi, gece dinlenirim. Zaten geç geldim, arkadaşlara da ayıp oldu...

SEF: (Saati boşuna çıkardık, uyandı hayvan)
E hadi yerinize geçin o zaman. Tekrar tekrar geçmiş olsun.
(İşten kovmak tatmin etse, dakikada kovucam da, dövmem lazım, söyle evire çevire dövmem lazım ki hincimi alabileyim. Neyse bir dahaki sefere)

MEMUR: Sağolun efendim, anlayışınıza teşekkür ederim..
(Lan gitse miydim ki? Saati öylesine çıkardı belki de...)
 


NiGhT WarRioR

NiGhT WarRioR

Üye
:kop::kop::kop::kop::kop::kop::kop:
 
***BlackrosE***

***BlackrosE***

Üye
:kop: :haha:
 

S1FR3K1R1C1

Üye
Emeğine Sağlık Çok Güzel Olmuş. Kop Kop Mekanı

ßu arada Hayırlı Olsun Site Çok GÜzeL Olmu$ HerŞey MaxiCep İçin..
 
DeLmIrA

DeLmIrA

Üye
:kop: :kop: :kop: harbi mütiş bişe yaa buu
 

researcher

Üye
Sen yokmusun....:)
 
kingenes

kingenes

Üye
İlginç bi yazı olmuş gerçekten..
 

maviss

Üye
süper yaa:ehe: :ehe: :ehe:
 
nadalvefederer

nadalvefederer

Üye
mükemmel
 
nightdragon35

nightdragon35

Üye
eline saglık koptum walla:)
 
Altun.

Altun.

Üye
güzeldi yaa walla :D:D
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Cevap
8
Görüntüleme
518
DarkredBlue61
TARİHÇİ
Cevap
0
Görüntüleme
247
TARİHÇİ
Elvis25
Cevap
0
Görüntüleme
43
Elvis25


Üst Alt