ae1089
Üye
işcep kullanmasını bilen var mı? :(
Arkadaşlar telefonuma (5800) işcep uygulamasını indirdim cep anahtar da aldım yalnız giriş yapamıyorum cep anahtarla şifre uret diyorum bana 8 haneli bir şifre veriyor ama müşteri numarası ıle girişte şifre 6hanelidir diyor nasıl giriş yapacağım atladığım ne var:S bana tam olarak bunu kullanmayı acıklayabılcek bır arkadas varsa cok makbule gecer..yardımlarını esirgemeyen arkdaslara smdıden teşekkürü borç bilirim..hayırlı gunler

