işcep kullanmasını bilen var mı? :(

Sponsorlu Bağlantılar

ae1089

Üye
    Konu Sahibi
işcep kullanmasını bilen var mı? :(
Arkadaşlar telefonuma (5800) işcep uygulamasını indirdim cep anahtar da aldım yalnız giriş yapamıyorum cep anahtarla şifre uret diyorum bana 8 haneli bir şifre veriyor ama müşteri numarası ıle girişte şifre 6hanelidir diyor nasıl giriş yapacağım atladığım ne var:S bana tam olarak bunu kullanmayı acıklayabılcek bır arkadas varsa cok makbule gecer..yardımlarını esirgemeyen arkdaslara smdıden teşekkürü borç bilirim..hayırlı gunler
 


ae1089

Üye
    Konu Sahibi
yardım edebılcek bırı yok mu

----------Eklendi @ 02:04:34 ---------- Yazıldı @ 00:14:27 ----------

upupupupupup .S
 
mkryvz

mkryvz

Üye
işcep aktivasyonunu yaptırdın mı?
 
sublieutenant

sublieutenant

Üye
pc'den isbank.com.tr ye gir işcep aktivasyonunu seç o sana yol gösterecek,
şifreyi sana cep telefonu vermiyor.. :oke:
 

ae1089

Üye
    Konu Sahibi
aktivasyonu yaptim isbanktan ama tek kullanimlik sifre aldgmda 8haneli.musteri no'nun altndaki sifre kismi 6 hane.s

----------Eklendi @ 13:03:01 ---------- Yazıldı @ 12:52:04 ----------

bu uygulamayi her sefrnde isbank sitesini hic karistirmadan kullanamiyor muyz
 
sublieutenant

sublieutenant

Üye
Arkadaşım, tek kullanımlık şifreyi işnet için kullanacaksın! Simdi nete gir ve 2farklı şifre al! Önce aktivasyon işlemini geç ama..

----------Eklendi @ 14:48:59 ---------- Yazıldı @ 14:46:23 ----------

Bu işlemleri zaten 1defa yapıyosun.. Geçtiğinde işnet ile bağlantın olmayacak..
 
mkryvz

mkryvz

Üye
işcep aktivasyon işlemlerini doğru şekilde yaptıysan, cepanahtar olarak üzerinde, işcep olarakta cep telefonunu internete bağlayarak kullanacaksın.
 
greenmile

greenmile

Üye
Arkadaşlar telefonuma (5800) işcep uygulamasını indirdim cep anahtar da aldım yalnız giriş yapamıyorum cep anahtarla şifre uret diyorum bana 8 haneli bir şifre veriyor ama müşteri numarası ıle girişte şifre 6hanelidir diyor nasıl giriş yapacağım atladığım ne var:S bana tam olarak bunu kullanmayı acıklayabılcek bır arkadas varsa cok makbule gecer..yardımlarını esirgemeyen arkdaslara smdıden teşekkürü borç bilirim..hayırlı gunler


2 şifre farklı biri tek kullanımlık şifre(işcepin ürettiği),diğeri ise interaktif şifre.Fark var yani
 

ae1089

Üye
    Konu Sahibi
wala bi de anlasam :S cok karışık bu işbank sıtesı

----------Eklendi @ 21:18:35 ---------- Yazıldı @ 21:07:33 ----------

Sonunda yaptıııımmmmm herkese cok teşekkurler saolun :d
 

ae1089

Üye
    Konu Sahibi
E hani bu internet bağlantısı ücretsizdi kontr yiyor :S
 
anılbaran

anılbaran

Üye
uygulama ücretsiz . Baglanmak degil :oke:
 

ae1089

Üye
    Konu Sahibi
Hmm anladm bo$bele$ yani saolasin.d
 


Üst Alt