İran savaşa hazırlanıyor

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Haydar

Haydar

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
İran savaşa hazırlanıyor
İran, başta gıda olmak üzere temel ürün stoklamak için 24 milyar dolarlık ithalat yapma kararı aldı.
02.05.2012 17:51


İran Cumhurbaşkanı Birinci Yardımcısı Muhammed Rıza Rahimi, ülke için gerekli temel tüketim mallarının temini ve stoklanması için yurt dışından 24 milyar dolar değerinde ithalat gerçekleştirileceğini bildirdi. İran'ın Fars Haber Ajansı'nın haberine göre, İranlı yetkili söz konusun parayla, başta gıda ürünleri olmak üzere 20 kalem temel tüketim malının ithal edileceğini ifade etti.
12 MİLYAR DOLARLIK İLAÇ ALIMISanayi, Maden ve Ticaret Bakan Yardımcısı Muhammed Ali Zagimi, 10 milyar dolarlık gıda ve temel tüketim malları, 12 milyar dolarlık önemli sanayinin ana maddeleri ve 2 milyar dolar değerinde ilaç ithal edeceklerini söyledi.
Birçok milletvekili ve siyasetçi hükümetin aldığı karara tepki gösterdi. İran hükümeti, gıda ve enerji alanındaki bazı ürünlere ödediği teşvikleri azaltma planının ikinci aşamasına geçmeye hazırlanıyor. Birinci aşaması 2010 yılının son aylarında yürürlüğe konulan plan ülkede yüksek enflasyona neden oldu. Uzmanlar, hükümetin yeni dalga enflasyonun önüne geçmek için temel malları stoklamaya başladığını belirtiyor.
 


Silinen Üye 166392

Silinen Üye 166392

Kapalı Hesap
İyi hazırlansalar bari.İşin ucunda müttefik olmak var :ehe
 
DaNq3rB0y

DaNq3rB0y

Üye
bayılıyorum bu adama helal olsun adam gibi adam
 
|SEÇKiN|

|SEÇKiN|

Üye
iran savaşa mı hazırlanıyor dediniz?
iyi de kiminle?
sakın israil ve amerika ile demeyin,
çünkü göründüğünün aksine bu iki devlet ile de kanki'dir iran.
ama gizli kanki, siz onu göremezsiniz. açıktan yani.
ama perdenin arkasından silüetlerini görebilir, hissedersiniz.

şöyle bir elense çeker, dayılır yapar, bir anda dünya borsalarının altı üstüne gelir.
ama her ne hikmetse yahudi bankerler bu dalgalanmada hiç kaybetmezler, bilakis malı götürürler.
ama asıl önemlisi petrol fiyatları tavan yapar, bundan da en çok yahudi petrol şirketleri vururlar voleyi.
ve tabii bir de amerika...

peki size bir soru!
amerika geçmişte, yani tarihi boyunca hiç gayri müslimle savaşmış mıdır?
neyse cevabını ben vereyim yine,
HAYIR!
amerika bugüne kadar otuz savaş yapmış, bilin bakalım hangi milletlerle yapmış?
bildiniz...
tabii ki MÜSLÜMANLARLA!
sadece müslümanlarla...

o yüzden bu kalleş devletin savaşmasından bahsedilince bundan korkması gereken amerikalı ve israilliler değil,
az evvel yukarıda, ahmedinecat için,

bayılıyorum bu adama helal olsun adam gibi adam

diyen arkadaşımızın ülkesi, milleti korkmalıdır.
korkması gerekiyorsa eğer tabii!
 
Emrgncy

Emrgncy

Üye
iran savaşa mı hazırlanıyor dediniz?
iyi de kiminle?
sakın israil ve amerika ile demeyin,
çünkü göründüğünün aksine bu iki devlet ile de kanki'dir iran.
ama gizli kanki, siz onu göremezsiniz. açıktan yani.
ama perdenin arkasından silüetlerini görebilir, hissedersiniz.

şöyle bir elense çeker, dayılır yapar, bir anda dünya borsalarının altı üstüne gelir.
ama her ne hikmetse yahudi bankerler bu dalgalanmada hiç kaybetmezler, bilakis malı götürürler.
ama asıl önemlisi petrol fiyatları tavan yapar, bundan da en çok yahudi petrol şirketleri vururlar voleyi.
ve tabii bir de amerika...

peki size bir soru!
amerika geçmişte, yani tarihi boyunca hiç gayri müslimle savaşmış mıdır?
neyse cevabını ben vereyim yine,
HAYIR!
amerika bugüne kadar otuz savaş yapmış, bilin bakalım hangi milletlerle yapmış?
bildiniz...
tabii ki MÜSLÜMANLARLA!
sadece müslümanlarla...

o yüzden bu kalleş devletin savaşmasından bahsedilince bundan korkması gereken amerikalı ve israilliler değil,
az evvel yukarıda, ahmedinecat için,


diyen arkadaşımızın ülkesi, milleti korkmalıdır.
korkması gerekiyorsa eğer tabii!

Ağzına sağlık seçkin Hocam.
Bazıları Ahmed-i Nejad'ı baya bir yiğit sanıyorlar. Ayrıca Amerika ve israil
iran'daki nükleer tesislere bu kadar karşı olsalardı, Daha tesisler kurulurken iran'ın altını üstüne getirirlerdi.

iran, Amerika ve israilin bölgedeki Araplara silah satabilmesi için en büyük etken ve bence bu satışlardan iran'a pay bile veriliyordur. Eğer muhtemel bir savaş fısıltısı dolaşıyorsa Amerika ve israil'in depolarında hayli silah vardır ve bu silahları satmaya çalışıyordur!
 
  • Beğen
Tepkiler: |SEÇKiN|
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye


Ağzına sağlık seçkin Hocam.
Bazıları Ahmed-i Nejad'ı baya bir yiğit sanıyorlar. Ayrıca Amerika ve israil
iran'daki nükleer tesislere bu kadar karşı olsalardı, Daha tesisler kurulurken iran'ın altını üstüne getirirlerdi.

iran, Amerika ve israilin bölgedeki Araplara silah satabilmesi için en büyük etken ve bence bu satışlardan iran'a pay bile veriliyordur. Eğer muhtemel bir savaş fısıltısı dolaşıyorsa Amerika ve israil'in depolarında hayli silah vardır ve bu silahları satmaya çalışıyordur!

pkk ya destek verdiğini bilseler bu kadar çok bayılırlarmı bilemem :(
 
  • Beğen
Tepkiler: |SEÇKiN|
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
İthalata bakarak savaşa hazırlanıyor denmez bence :kotu:
 
Jomolocco

Jomolocco

Üye
sevilecek bir adam olsa da sevsek bunlar sozde musluman ah ah saman altindan su yurutuyorlar
bizim basimizdakilerde ayni halt
hepsi israilin adami kor olasicalar.
 

Salihç.

Üye
helal osun ahmedinnijat
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt