ipone vista tanımıyor

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

mortasi

Üye
    Konu Sahibi
ipone vista tanımıyor
arkadaşlar iphone telefonumu vista tanımıyor fotoğraf makinesi olar görüyor
senkronizasyon yapamıyorum ne yapabilirim
teşekkür ederim
 

Haberci

Üye
İTunes'i indirip kuracaksın kendi sayfasından.İTunes'da eşleştireceksin.
 

chellaw

Üye
adresinden gerekli itunes isimli programı indirip tüm senkronizasyon işlemlerini yapabilirsin.. gerçi program winamp ın BAYA gelişmiş bir versiyonu olarak piyasaya çıkmıştı, şu sıralar da birkoç kişinin müzik listeleri oluşturmakta kullandığı başlıca program.
lakin bu program ile iphone undan verileri PC ye aktaramıyorsun.. onun için iphonebrowser gibi bir program kullanman gerekecek. (iphone ile çektiğin resimleri pc ye aktarmak için fln )
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...