İPOD TOUCH'ı İPHONE'a ÇEVİRMEK MÜMKÜNMÜ Bİ BAKIN ÇİNLİLER DENEMİŞ

Sponsorlu Bağlantılar

murat866

murat866

Üye
    Konu Sahibi
İPOD TOUCH'ı İPHONE'a ÇEVİRMEK MÜMKÜNMÜ Bİ BAKIN ÇİNLİLER DENEMİŞ
çinde bir cocuk iphone un gelmesini beklemekten sıkılıp ipodunu iphone a çevirmiş ve bundan ticari bir kazanc saglıyor

sitede satılan alet kargo dahil 61 dolar ve satıcıyla konuştum jailbreak yapıldıgı taktirde telefonun bütün ülkelerde kullanılabilecegini söylüyor ben sipariş vermedim henüz türkiyede kimse bunu denememiş malum cok cılgın bir fikir (ipod 4 + peel 520 = 600 lira ve iphone 4le yarı yarıya fiyata ) imei sorunu filan nasıl hallolur bilemiyorum ama yapılan şeyde hoparlör ve sim kart girişi mevcut mesaj atabiliyorsunuz ancak 3gde bi sorun oluyormuş tam anlayamadım o yüzden denemekten çekindim deneyen veya bilgisi olan varsa ben bu aletten sipariş vermeyi düşünüyorum çok karlı birşey olur elbette ama riskleri göze alabilecekler varsa bir tane denemek için getirtelim memnun kalırsak hepimiz alırız 600 liraya iphone 4 ümüz olur..
 


Mertolozzi

Mertolozzi

Üye
:hmmm Olursa güzel ama ne kadar güvenli orası da var :D
 
murat866

murat866

Üye
    Konu Sahibi
bilemiyorum bende yeni çıkmış birşey kullanan biri olursa ancak ondan fikir alıp kullanabiliriz :D
 
maxirabit

maxirabit

Üye
çinliyse yapamiyacağı yoktur:)
 
murat866

murat866

Üye
    Konu Sahibi
aslında bizlerinde aklına gelmiştir ama icraat yok işte :))
 
murat866

murat866

Üye
    Konu Sahibi
evet bende suan bitane var
 
murat866

murat866

Üye
    Konu Sahibi
kendi sitesinden gerekli destegi yapıyorlar
 
ozanazy

ozanazy

Üye
Çok garip deneyen memnun kalan var mı?
 
murat866

murat866

Üye
    Konu Sahibi
ben denedim 1 2 ay önce beceremedim birine sattım adam yaptı kullanıyor ama imei sine ne yaptıgı hakkında bilgim yok
 
atakax

atakax

Üye
işte aradıgım şey bu harika almam lazım
 
atakax

atakax

Üye
arkadaşlar bu arada biraz arastırdım bu naneyi bazılarının parasını almışlar göndermemişler dikkatli olmak lazım
 
SpeciaL@

SpeciaL@

Üye
bence yalandır öyle şey olmaz.
 
mangdaşire

mangdaşire

Üye
göndermemek degilde,kaçak geliyo olabilir mi?
 

s-hd

Üye
arkadaşlar bu arada biraz arastırdım bu naneyi bazılarının parasını almışlar göndermemişler dikkatli olmak lazım
dealextreme kullandığım bir site.5 kere falan alışveriş yaptım.sadece birinde 10-15 gün olmasına rağmen hala malı beklediklerini söylemişlerdi.bende daha fazla beklemek istemediğim için para iadesi istedim.yaptılar.pek bir sorun çıkacağını sanmıyorum.peel 520 ye gelince Türkiyede çıkacak en büyük sorun imei dir diye düşünüyorum.şebekede falan bir sorun olmaz heralde.
 

olcay.bozdemir

Üye
bnce imei kayıttan sonra bir sorun yaşanmaz. çünkü bu ürünü yabancı sitelerde birsürü insan kullanıyor ve çok memnunlar :ehe
 
Silinen Üye 776553

Silinen Üye 776553

Kapalı Hesap
Adamlar yapıyo ya
 

last321

Üye
bu nasıl birşeymiş ilk defa gördüm ipod 400-500 tl cihazıda alsan 600 oluor millet ndn mal gibi orjinal alsın ozmn ? vardır onda bi şey :oke:
 
caglet

caglet

Üye
Adamlar yakında çin malı roket yapacaklar :D:D
 


Üst Alt