Ipod touch 4g 8gb(fiyat düştü)

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

hakan_w200i

Üye
    Konu Sahibi
Ipod touch 4g 8gb(fiyat düştü)
cihaz 1 yıla yakındır kullanılmış olup 1 yıl yurdışı garantisi vardır türkiye garantisi bu ay bitmiş yada bitmek üzeredir. cihazın ön tarafında hiç bir cizik yoktur arka tarafında kullanıma bağlı olarak biraz çizik vardır. Yanında kullandığım kılıfıda gönderebilirim.hiç kılıfında olmadan kullanmadım. tüm kutusu verilecektir.üzerinde İOS5 yüklü olup ios 4.1 den bu yanaki ssh kayıtları durmaktadır. kayıtlar yanında verilecektir.istelinen ios sürümü yüklenip istenilirse jailbreak yapılabilir. istenilen uygulamalar yüklenip gönderilebilir. tüm kutusu ve parçaları verilecektir :)

FİYAT=385 liradır.Kargo alıcıya aittir. Tüm TAKASlar değerlendirilir
 


<zxc

<zxc

Üye
psp veya 5800 veya ipod touch 2g ile takas olurmu olursa hangisiyle ve ustlerine ne kadar koycağımıda
yazarsan sevinirim
 

alpbay

Üye
iphone touch duruyormu, duruyorsa en son ne diyorsunuz
 

hakan_w200i

Üye
    Konu Sahibi
özelden ulaştım
 
>Pessimistic.

>Pessimistic.

Üye
ben daha temizini 300 lliraya veriyorum 8gb 1 sene garantisi var
 

hakan_w200i

Üye
    Konu Sahibi
iyi git ver bizene kardeş

----------Eklendi @ 18:20:25 ---------- Yazıldı @ 18:17:41 ----------

300 e verdiğine eminmisin
400 lira pazar gününe kadar 350 lira yazıyor açtığın konuda
 
>Pessimistic.

>Pessimistic.

Üye
baktım millet weriyor bende fiyat artırdım piyasasını bilmiyordum :D
 

zaom

Üye
arkadaşım çok temiz bir psp 2000 sahibiyim cihazla ilgileniyorum psp çok temiz son sürüm yüklü(kalıcı)(6.60ME) hiç çiziği yok bir tek ekranında ufak bir çizik var o nu da çizikten saymıyorum çünkü hiç belli olmuyor ve arasına iğne ucu bile girmiyor çok temiz her şeyi çalışıyor düşünürsen 05068851828 no lu tel. bana ulaşırsan çok sevinirim:good:
 

hakan_w200i

Üye
    Konu Sahibi
ilginize teşekkür ederim . düşünmüyorum
 
smsnmz

smsnmz

Üye
Nokia c3 01 ile takas düşünürmüsün tabi fiyat farkını da veririm
 

hakan_w200i

Üye
    Konu Sahibi
bahsettiğiniz telefonla takas düşünmüyorum ilginize teşükkür ederim
 
kadirgursoy

kadirgursoy

Üye


----------Eklendi @ 04:10:51 ---------- Yazıldı @ 04:04:09 ----------


takas?
 

hakan_w200i

Üye
    Konu Sahibi
malesef windows kullanmak istemiyorum ilginize teşekkürler
 
Emre-45

Emre-45

Üye
baktım millet weriyor bende fiyat artırdım piyasasını bilmiyordum :D

İlani baltayip saygisizlik yapmaya gerek yok ! Madem olan vermissin git ilaninda konus! Arkadasin ilanina karismak sana dusmez!

Konuyu acan arkadas icin bence fiyat normal iyi satislar.. :)
 

hakan_w200i

Üye
    Konu Sahibi
teşekkür ederim emre kardeş .. arkadaşın tek yaptığı ilanı karalamak zaten kendisi ya çocuk yada bi yerden ipod gelmiş kendisine kendiside ne olduğunu bilmeden satmaya çalışıyo ..
şimdi farkettim hemşeriyiz bende manisalıyım ancak nevşehirde ikamet ediyorum :)
 

zaom

Üye
eger urun duruyorsa.ben size orjinal bianchi rcx 202 bisiklet ve uzerine sahsimdan 100tl teklif ediyorum kabul ederseniz sevinirim
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Cevap
2
Görüntüleme
808
Cevap
2
Görüntüleme
618
Cevap
3
Görüntüleme
566


Üst Alt