İpod touch 2g çalışmayan oyunlar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
İpod touch 2g çalışmayan oyunlar
İpod touch 2g alıcam ama aklıma takıldı her oyunu oynatmıyomuş örn: fifa 11 bunun gibi başka örnekler var mı ?
Varsa hangileridir ?Bi oyun için vazgeçmicem almaktan ama daha fazla çalıştırmadığı oyun varsa İpod touch yalan olcak gibi
 
Tepkiler: kemal21

atakax

Üye
hayır yok öyle birsey her ipod ta veya iphone da (retina display veya camera flash istemediği sürece)çalısır ve o söylediğiniz oyunlar bunları istemiyor
 

kemal21

Üye
Peki Atakan senin telefonun Fifa 11 aciyormu mesela iphone 3g ise acmaz halbuki 3gs acıyor yani retina ekran yada camera Flash istemesede çalışmayan oyunlar var benim iphone 3gs bile zorlanıyor gangstar mw oyununda mesela herhalde iphone 3g de zorlaniyordur olay işlemci ve ram meselesi bence ve ileride cikacak oyunlar işi daha da karıştıracak bence
 
    Konu Sahibi
ya bir iki oyun için almaktan vazgeçmem ama ileride daha fazla sorun çıkartır o kesin
Yine de biçok oyunu açabiliyo yanlış mıyım ?
 

kemal21

Üye
Tabii bır sürü oyun acar sen bır al ben sana en sevdiğim 20 oyunun adını veririm keyfine bakarsın
 

kemal21

Üye


ben bu iki gün içerisinde iphone4'ümü bekliyorum yaklaşık 850 uygulama ve oyunu bekletiyorum yuklemek için

Sen asmissin abi ya 850 uygulama çok değil mı bir de hayırlı olsun iphone 4 yalnız söylediğim gibi retina ekran isteyen uygulamalar diye bır sey yok 3gs acıyor onları
 
Sen asmissin abi ya 850 uygulama çok değil mı bir de hayırlı olsun iphone 4 yalnız söylediğim gibi retina ekran isteyen uygulamalar diye bır seyvyo 3gs acıyor onları

gittikçe artıyo sayısı sağolasın 32gb alıyorum onun için zaten ben de para vermiyorum ya 3gs le arasındaki çıkış farkı felan etkili olabilir ama benim arkadaşda 2 hafta önce mediaMarkt tan 2g aldı hiç bi problemi yok oyunlarla alakalı jb yaptım multitasking vs yükledim şimdi çatır çatır kullanıyo
 

kemal21

Üye
Ya ben bu süre sonra sıkılıp siliyorum uygulamaları o yüzden sayı artmiyor pek hep 130 civarı bır de şimdi ipod touch 4g fiyatı nedir acaba
 

atakax

Üye

açma konusunda gangstar mw çok güzel oynuyorum arada çok zorlarsam mesela multitasking te açık uygulama burakmıssam kasıyor futbol sevmediğimden fifa yı denemedim açıkcası şuanda baktım fifa 2011 in yorumlarına iphone 4 te bile kasıyor demişler ve evet haklısın indiremiyoruz ama gangstar gayet güzel oynanıyor
 
Ya ben bu süre sonra sıkılıp siliyorum uygulamaları o yüzden sayı artmiyor pek hep 130 civarı bır de şimdi ipod touch 4g fiyatı nedir acaba

benimde buyuk ihtimal 600-500'e düşer belki de daha düşer ya türkiye distiribütörü bilkom var o stokta yoktur demiş fiyat belitmemeiş ancak sahibindende felan sıfırlar 400den başlıyo çok abartanlarda vr tabi.
 

kemal21

Üye

Anlıyorum demek benim cihaza restore lazım uzun zamandır böyle kullanıyorum zaten 4.2 ye guncelleyecektim onunda jb bağımlı olduğu için yapmadım bakalım ne olacak

--------------- Ekleme ---------------


400 mü ipod touch 4g den bahsediyorduk değil mı
 

SavinMe

Üye


arkadasım o 400 dediği 8 gb dır..biliyosunuz Ipod touch larda 8 - 32 - 64 gb secenekleri var ... 64 gb 850 tl bildiğim kadarıyla
 

kemal21

Üye
Fiyat 400 dolarsa alabilirim aklım çelindi Ama yazın annem umreye gidiyor oradan iphone 5 getirtecem(orada daha ucuzdur diye kandırdım bizimkileri) kendime daha güzel olur öyle yapmak
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...