iPod dinlerken yıldırım çarptı

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

ben_daha_yeniyim

Üye
    Konu Sahibi
iPod dinlerken yıldırım çarptı
Üzerimde kara bulutlar dolaşırken aklıma gelen sağanağa yakalanmadan yağmurdan kurtulabilmektir ilk etapta. İyiki iPod'um yok, aynı hatayı bende yapabilirdim.



Yaralanan arkadaşımız o esnada iPod'unu kullanıyormuş. Gördüğünüz gibi akım kulaklık telini takip ederek kulak etrafını ve yüzü yakmış. Beraberinde ise işitme kaybına sebep olmuş.

Buradan çıkartılacak ders için haberin kaynağına katılıyorum. Eğer bir fırtına yakınındaysanız üzerinizde metal bir ekipman olmasın
 


Nazy

Nazy

Üye
valla güzel bilgi
benim üzerim metal ekipman dolu
mp3 çalar telefon Foto....
Yıldırım düşse Heryanım Gidecek
 
iOS Developer

iOS Developer

Üye
çarpar walla affetmez... :kop:
 
oguzhanbolu

oguzhanbolu

Üye
daha yeni İPOD almıştım :aglaa: :aglaa:
 
FanaTürk

FanaTürk

Üye
Memlekette cami; camilerde de paratoner olduğu müddetçe korkmam... :ehe:

Şaka bir yana çok korkarım... Yıldırım belgeseli izlemiştim... O günden beri cep telefonumu kaparım yağmurlu havalarda... :good:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Cevap
8
Görüntüleme
515
DarkredBlue61
xanax84
Cevap
10
Görüntüleme
2K
55_BeRKaN_55
Cevap
1
Görüntüleme
1K
-YARINIYOK-
Cevap
0
Görüntüleme
772


Üst Alt