ipod alsam mi kararsizim :(

    Konu Sahibi
ipod alsam mi kararsizim :(
arkadaşlar elimde nokia E5-00 var ve bu telefondan nefret ediyorum multimedia özellikleri 0...onun disinda odev fln hazirlamam gerektiginde bazen bilgisayari kullanamiyorum telefonum da yetmiyor...ipod touch 5 alsam ve elimdeki telefon yerine taka bile telefon alsam sms/arama icin sizce mantikli olur mu?500-600tl civari bütçem var ve bu fiyata alabileceğim telefonlarin sistem ozellikleri ipod'un cok altinda kaliyor...sizce ipod mu alsam yoksa az daha para biriktirip telefonu mu yukseltsem?
 
İpod ile internet ve daha fazlasını rahatça elde edebilirsiniz ama tercih sizin 500 600 gibi bir bütçeyle ios cihaz (telefon olarak) alamazsınız ama android cihaz alabilirsiniz birde bu açıdan değerlendirmek gerekir.
 

MrExpert

Üye
600tlye ipod5 zor 2.el belki alabilirsin.
 
    Konu Sahibi
şimdi arkadaşlar benim arkadaşin teki tuttu tablet al diye iyice kafam karisti...ama tabletin tasinabilrligi cok zayif...siz ne yapmami oneriyorsunz :S
 

-Emre

Üye
Biraz daha eklersen işini görecek bir android cihaz alabilirsin.
 

avast

Üye
gm discovery cok iyi ha marka dersen hocam s3 mini isini gorur
 

Oğuzhan

Üye
iPod'u sırf oyun oynamak için alcaksan alma. Onun yerine aynı fiyata güzel tabletler bulabilirsin. iPod'un asıl özelliği bir mp3 çalar olmasıdır çünkü. Yani ilk önceliğin müzik ise al. Sadece müzik dinleyeceksen de alma. Çok daha kaliteli mp3 çalarlar mevcut piyasada. Ama internete gireceksen, müzik dinleyeceksen, başka diğer şeyleri de yapacaksan al. iPod'um telefonum gibi oldu. Whatsapp'i ondan kullanıyorum. Müziğimi ondan dinliyorum. İnternetime ondan giriyorum. Arada da oyun oynuyorum. Telefonumu sadece arama yapacağım zaman kullanıyorum. Kısacası iPod'um ile gayet iyi geçiniyoruz. Aramızdan su sızmaz. Eğer böyle kullancaksan al.

- - - Eklendi - - -

Ayrıca iPod almak çok mantıklıdır. Çünkü müzik, oyun, internet vb. her işini telefondan görürsen şarjın biter. Fakat iPod sayesinde telefonunun şarjı daha çok gider. iPod'u gereksiz bir şey gibi görmeyin yani...
 
    Konu Sahibi
peki alabileceğim andoroid telefon ile ipodun performanslari arasinda çok uçurum olur mu?intette okuduğum kadariyla nerdeyse s3 kadar performansi varmiş...
 

Oğuzhan

Üye
S3 falan kasar. iPod kasmaz.

- - - Eklendi - - -

Bak diyorum tekrar iPod ile telefon arasinda sevim yapmamalisin. İhtiyacin varsa telefon al. Muzik calar istiyorsan iPod al. Keyifli vakit gecirebilecegin bir baska cihaz istiyorsa tablet al. iPod ile telefonu ayni kefeye koymayin. Once hangisine ihtiyaciniz olduguna karar verin.
 

achambo

Üye
gm discovery al bence o fiyata
 
    Konu Sahibi

eğer ilk attiğim msja bakarsaniz zaten benim neden telefon mu yoksa ipod mu gibi bir secim yapmaya calistiğimi anlarsiniz ayrica hangisine ihtiyacim olduğuna karar verebilmiş olsam hangisini aliyim diye sormam onu hemen alirdim
 

Oğuzhan

Üye
Ben de diyorum ki karar ver.

- - - Eklendi - - -

Sana onerilerde bulundum. Soylediklerimden hangisi sana uyuyorsa onu al.
 
İpod 5 32gb 800-850 değil mi ?
O parayı kenara at.Biraz da bekleyebilirsen.
Güzel bir telefon almalısın.Telefon + İpod yanında
taşımak biraz garib olsa gerek.Benim fikrim..
 

fk555897

Üye
600 TL'ye iPod Touch 5 bulamazsın.
 
iPod iyiye benziyor 1080p falan video çekiyor 5.nesil

- - - Eklendi - - -

iPod touch 5 800TL falan ama ben 650 tl ye falanda gordum bazı sıtelerde
 
    Konu Sahibi
2. El temiz 550-600e bulunuyor aramaniz lazim sadece...