İphoneden anlayan war mi :(

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

muzocuk.

Üye
    Konu Sahibi
İphoneden anlayan war mi :(
Bi sorunumm war dostlarim muzik calar yada videoyu izlemk istiyorum ama bir iki saniye oynatip duruyo kendiliginden aceba tweeklerden kaynaklaniyomu :(
 


By_eLeN

Üye
Guncelleme yapmaui denedin mi ?
 

muzocuk.

Üye
    Konu Sahibi
Alakasi yok kardesimm 5.1 kullaniyorum ios 6 kullanmam iphone 3gs kullaniyorum agirlasir
 

By_eLeN

Üye
Yeniden yazilim at buyuk iihtimal yazilimsaldir
 
zaza

zaza

Üye
ios 5 içinde iPhone 3Gs'yi kasar diyorlardı ben çok stabil kullanıyordum. Restore et..
 
15097

15097

Üye
Apple test edip onayladıktan sonra belirlediği cihazlarına veriyor desteği.Kassa sorun çıkartsa vermezdi. : ?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt