Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
iphone'dan anlayan biri yardım edebilir mi ??
Sponsorlu Bağlantılar
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
McAnubis
Üye
Konu Sahibi
iphone'dan anlayan biri yardım edebilir mi ??
bende iphone tel var almanyadan geldi ancak kaç oldugunu bilmiyorum 4 deil o kesin ama 2 mi 3 mi 3 g mi 3gs mi bilmiyorum nasıl anlayablirim ??
Epple
Üye
Telefonu bilgisayara bagla iToolsu ac. Orda cihaz bilgilerinde yazar modeli bilmemnesi herseyi yani.
McAnubis
Üye
Konu Sahibi
tsk ederım ama telı ıtunes e bagladıgımda restore etmek ıstıyo edıyorum 1015 hatası verıyo
15097
Üye
Netten gorsellerini arastirin arkasi yari beyaz yari siyahsa iphone 2g'dir
McAnubis
Üye
Konu Sahibi
tşk ederim 3g'ymiş onu buldum ama 1015 hatası veriyo yardımcı olur musunuz bi ara açtım cihazı forumdan gösterdikleri yöntemlerle ama bu seferde the sim cart diye bi hata veriyo