iphone'dan anlayan biri yardım edebilir mi ??

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

McAnubis

Üye
    Konu Sahibi
iphone'dan anlayan biri yardım edebilir mi ??
bende iphone tel var almanyadan geldi ancak kaç oldugunu bilmiyorum 4 deil o kesin ama 2 mi 3 mi 3 g mi 3gs mi bilmiyorum nasıl anlayablirim ??
 


Epple

Epple

Üye
Telefonu bilgisayara bagla iToolsu ac. Orda cihaz bilgilerinde yazar modeli bilmemnesi herseyi yani.
 

McAnubis

Üye
    Konu Sahibi
tsk ederım ama telı ıtunes e bagladıgımda restore etmek ıstıyo edıyorum 1015 hatası verıyo :(
 
15097

15097

Üye
Netten gorsellerini arastirin arkasi yari beyaz yari siyahsa iphone 2g'dir
 

McAnubis

Üye
    Konu Sahibi
tşk ederim 3g'ymiş onu buldum ama 1015 hatası veriyo yardımcı olur musunuz :( bi ara açtım cihazı forumdan gösterdikleri yöntemlerle ama bu seferde the sim cart diye bi hata veriyo
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt