iPhone'a s60v3 yükleme :)

Metin MF

Üye
    Konu Sahibi
iPhone'a s60v3 yükleme :)
Hatırlayan var mı?
 

Metin MF

Üye
    Konu Sahibi
bu da aykutun konusuydu
 

__xXx__

Üye
steve jobs mezarında ters döndü arkadaş
 

M. tAHA

Üye
banlı aykutun dünyası diye arat
 

Metin MF

Üye
    Konu Sahibi
İşte bu
Arkadaşlar biliyorsunuz
ki iPhone beş para
etmez.Benim sorum buna s60v3 yüklenebilir mi?
Programı varsa link atabilir misiniz?


---------- Eklendi @ 10:46:32 ---------- Yazıldı @ 10:42:21 ----------

 

-efşan

Üye
Aykut
Hep sizin yüzünüzden gidiyor bu adamlar.
Yumurta kabuğu da gitti.