oç222
Üye
İphone4s şarjda iken şarjım azalıyor...
Öncelikle herkese kolay gelsin benim cihazım iphone 4s ios 6.01 ve evasion jbli.. Şöyle bi sorunum var ben 3G ile bağlantı sağlıyorum arkadan müzik açık açık olmasa bile şarjım azalıyor kafayı yiyicem şarja takıyorum mesela %66da takıyorum şarj dolu simgesi çıkıyor şu fiş simgesi neyse tak çıkar düzeliyordu ancak bu çok sık olmaya başladı ve bataryam çok zayıf bunun sebebi biraz da benden kaynaklanıyor ama şarjda iken şarj mı azalır ya ben ne yapmalıyım bir de şunu demeyi unuttum bilirsiniz clash of clans diye bi oyun var Onu oynuyordum şimdi ve şarja taktım azaldı ya böyle şey mi olur 2-3 dk de bir %1 azalıyor ne yapmalıyım? Ve geçenlerde orijinal şarj kablom bozuldu yenisini aldım 8tlye acaba bunun bir etkisi var mıdır? Gördüm sizi kusura bakmayın şimdiden teşekkürler..

) oluyor yinede arkadaşların dediği gibi önce basit yoldan gidip sırasıyla önce kablo sonra adaptör değiştir baktın yine olmuyor batarya ve ondan sonra dediğim gibi güç entegresi