iPhone4 mü-iPhone 3Gs mi alıyım.?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

emree17

Üye
    Konu Sahibi
iPhone4 mü-iPhone 3Gs mi alıyım.?
iPhonenin fazla özelliklerini bilmiyorum.internetten baktığıma göre arada 500 tl fark varmış. iPhone4 ün özellikleri iPhone3gs ten 500tl vercek kadaar fazlamı?
arada çok fark varmı?
 
araba alirken modellerde ne turk farklar olur ?
tabiki aliyorsan iphone 4 almalisin 3g de on kamere yok ornegin
 

atakax

Üye
ön kamera 4 ün bence diğer özelliklerinin yanında en gereksizi retina display ve A4 işlemci asıl özellikleri

--------------- Ekleme ---------------

yani paran yeterse 4 al kardeş
 

kutluay5

Üye
dalga mı geçiyon kardeş 4 tabiki de bak 4deki ekran 326 görüntü kalitesi var insan gözü sadece 300 ünü algılayabiliyor anla kaliteyi
 
Slm iPhone 4 güzel hoş onde arkada kamera var ok ama facete face konuşmak için karşındaki ınsanında iPhone 4 olması gerek yani anlayacağın boş is çok pahalı ve değmez iPhone 3GS ozerligi hemen hemen Hebsi aynı tek varki kamerası ...yinedee sen bilin bende 3GS var onabakarsan Samsun galaxy i900 da sahane tel Yani her ozerlik. İmdada var
 
Ben 4 kullanıcısıyım ve 3gs den geçtim aralarından sistemsel olarak çokta bir fark olmasada hız ve kalite olarak büyük fark var. Paran varsa 4 al derim yoksa biraz daha bekle paranı biriktir ve yine 4 al.

Iphone cihazına tavsiye edebileceğim bir başka telefonda yok hiç bir telefonda ona ait özellikleri bulamayacağına garanti verebilirim.
 

Görüntülü konuşmamı normal chat mi?
Eyer görüntülü chatten bahsediosan nimbuzz var telefon farkı olmadan kameralı sohbet yapar
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Apple in sitesinden karsilastirabilirsin. Aralarında ciddi fark var
 

ramowarr

Üye
bence az paran varsa 3GS al
 
4. tabiki yeni herzman yenidir işlemci hızıda farkedio gerçekten...
 
görmeden anlamak zor oluyo i4'ün ekranından sonra 3gs'in ekranına bakamıyosunuz.
 

emree17

Üye
    Konu Sahibi
fark çokta 4 tabiki çok güzel ama arada yaklaşık 600 tl fark var bu kadar farka değermi özellikleri?
 
fark çokta 4 tabiki çok güzel ama arada yaklaşık 600 tl fark var bu kadar farka değermi özellikleri?

her şeyi değer! wifi + 3g + hücresel veri ağı hepsi açık sol elle kullanıyorum ve hiç bir sorun yok. telefonun normal 2 diş çektiği yerde bile hiç bir düşme olmuyor.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...