Burdaki 1000 tl lik tlf lar yurt dısında 300 tl dir çünki nokia ların entekre ve tüm entekre iç donanımı türkiyede yapılıyor nokia bandrolü vurulduktan sonra %300 fiyatına burada satılıyor.çok yazık bu türk insanına yapılanlar.aynısı sony panasonik trident samsung ve diğer digital elektronik mallardada yapılıyor plazma tv lerde de bunları görüyoruz 400 tl lik değeri olanlardan 3 katı para kazanıyorlar.masrafı ne emeği ne bunların?