iphone yazılım yüklerken hata kodu

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

iserkan

Üye
    Konu Sahibi
iphone yazılım yüklerken hata kodu
merhaba arkadaşlar iphone 3g telefon a yazılım atarken yarısında 1015 kodlu hata verdi ve telefon açılmıyor eski yazılımı geri de yüklemiyor ne yapmalıyım
 
Apache11

Apache11

Üye
Geçmiş sayfalara bak bu hata koduyla alakalı bir konu olması laZım yakın zamanda açılmıştı yanlış hatırlamıyorsam

- - - Eklendi - - -

Buldum bak hemen altta ki konularda açılmış


- - - Eklendi - - -

Memmo84 kardeşimiz anlatmış
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt