iPhone üzerinde mısır patlatılır mı ?

delrico

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
iPhone üzerinde mısır patlatılır mı ?
 
Tepkiler: pelın_

pelın_

yok artık
 

delrico

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
valla şekilde görüldüğü üzere gerçekten mısır patlıyo yalan yok yani iphone'da ocak programı var galiba
 
Tepkiler: pelın_

pelın_

cebinde 5 kuruş parası olmaz ama sigarası ve en güzelnden telefonu avrdırr herzamann

kendımden biliyrumm
 
Tepkiler: delrico

EroL

Emekli Yönetici
ooooo süper pc başında taze taze patlattırıp birayla tüketmek lazım ekrana yağını tuzunuda kattıkmı tamamdır
 
Tepkiler: delrico

pelın_

valla ya alsakmı napsak
 
Tepkiler: delrico
artık öğrenciler aç kalmayacak tabi öğrencilerin iphone almaya paraları yeterse----------Eklendi @ 14:56:42 ---------- Yazıldı @ 14:55:50 ----------vayyy hava atıyoruz he İPHONE D dene bakalım oluyo mu
hahaa hoho :


----------Eklendi @ 15:00:37 ---------- Yazıldı @ 14:59:45 ----------

ooooo süper pc başında taze taze patlattırıp birayla tüketmek lazım ekrana yağını tuzunuda kattıkmı tamamdır
iyy bi ekmege banmadgn kaldi:
 

delrico

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
cebinde 5 kuruş parası olmaz ama sigarası ve en güzelnden telefonu avrdırr herzamann

kendımden biliyrumm


aynen doğru sölüyosun pelin iphone alacaklarsa 1 sene aç kalcaklar artık

----------Eklendi @ 15:02:38 ---------- Yazıldı @ 15:00:56 ----------

ooooo süper pc başında taze taze patlattırıp birayla tüketmek lazım ekrana yağını tuzunuda kattıkmı tamamdır


iphone da mısır yanında bira ohhhh misss bide pcden film açtık mı ooo gel keyfim gel
 

pelın_


ögrenci aklı kesın onada bi çözüm yolu bulur
 

EroL

Emekli Yönetici
Yumurtada pişiyosa ben ayponcuya gidiyorum şimdi
 
Tepkiler: Silinen Üye 1145465 ve delrico
aciktm ben iphonumla biseyler pisireym grsz,d
 
Tepkiler: delrico

pelın_

okadar para sayıp blacberry aldık bı numarası yok ya
iphone
 

EroL

Emekli Yönetici
iphoneye su koyunda bir kahve içelim
 
Tepkiler: Silinen Üye 1145465 ve delrico

delrico

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
okadar para sayıp blacberry aldık bı numarası yok ya
iphone



bence blackberry de hiç numara yok en iyisi akıllı telefon alıcaksın koy masanın üstüne ac programını yap yemeğini
 
Tepkiler: pelın_