iphone style statusbar v1.08

MaxipmaN

Üye
abi Espier Notification 7 Pro kurayım mı şarjı falan çok yiyor mu ya da başka tavsiye ettiğin var mı
 
Tepkiler: Bahadir_fb
    Konu Sahibi
abi Espier Notification 7 Pro kurayım mı şarjı falan çok yiyor mu ya da başka tavsiye ettiğin var mı

Ustbar niye sarz yesinki sadece gösterge paneli
Bildirimlerini aktif edersen illaki bir miktar yer ama etkisini farketmezsin bence
 
Tepkiler: MaxipmaN
Eline saglik baskan tesekkurler
 
Tepkiler: Bahadir_fb

fuxest

Üye
iNoty kullanın arkadaşlar markettede var
 

SHS

Üye
Teşekkürler, keşke geliştirilse bu, mesela bildirimler gözükse, bildirim çekmecesinde üst üste binme olmasa falan
 
Tepkiler: Bahadir_fb